کد خبر: 719947
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبرداد:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همراه با جمعی از مسولین استان از پروژه مسکن مهر کوثر اراک بازدید نمودند.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن کوثر اراک به خبرنگاران گفت: با وجود نبود تعهد قانونی در تامین عتبارات ساخت و سازهای رفاهی و معیشتی مجمتع های مسکن مهر، با دستور وزیر راه و شهر سازی یک سوم از هزینه مورد نیاز این طرح ها از محل اراضی تامین شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در کشور وجود دارد که از این میزان عملیات ساخت یک میلیون و 760 هزار واحد پایان یافته و یک میلیون و 480 هزار واحد نیز واگذار شده است.

اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن مهر پارسال از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش یافته افزود: بقیه واحدهای مسکن مهر کشور نیز در حال اتمام عملیات عمرانی است و سال 95 پرونده مسکن مهر کشور بسته می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی ساخت 408 باب مسجد در مجمتع های مسکونی مهر کشور در دستور کار بوده که از این تعداد 264 واحد بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: 53 پایگاه پلیس ( کلانتری ) و 183 باب مدرسه نیز در مجتمع مسکونی مهر کشور پیش بینی شده که هم اینک 121 مدرسه و 18 کلانتری در حال خدمت رسانی هستند.

نصراله نژادمدير كل راه وشهر سازي استان مركزي نیزاظهارداشت:از ابتداي طرح مسكن مهر 38هزار واحد درسطح استان در دستور كار بوده كه 21هزار واحد تا كنون تحويل و10هزار واحد آن در شهر هاي مختلف تا هفته دولت افتتاح ومابقي تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد،بدين ترتيب پرونده مسكن مهر شهرهاي بالاي 25هزار نفر در استان مركزي تا پايان سال جاري بسته خواهد شد.

وی افزود:پروژه مسکن پنج هزار واحدی کوثر اراک با هدف تامین مسکن برای افراد کم درآمد در زمینی به وسعت 67 هکتار از سال 90 آغاز شده که به صورت قالب تونلی و با بهره مندی از تسهیلات مسکن در حال ساخت است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر