کد خبر: 719917
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
سرافراز در مراسم ۲۴ ساعته شدن كانال آذري شبكه سحر:
رئيس سازمان صداوسيما در مراسم ۲۴ ساعته شدن كانال زبان آذري شبكه سحر از تاسيس يك شبكه تعاملي خبر داد و گفت: شبكه تعاملي داخلي در دو، سه ماه آينده راه‌اندازي مي‌شود.
رئيس سازمان صداوسيما در مراسم ۲۴ ساعته شدن كانال زبان آذري شبكه سحر از تاسيس يك شبكه تعاملي خبر داد و گفت: شبكه تعاملي داخلي در دو، سه ماه آينده راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش «جوان» كانال آذري شبكه سحر از روز گذشته24 ساعته شد، اين كانال يكي از پرطرفدارترين و قديمي‌ترين كانال‌هاي برون‌مرزي سازمان صداوسيماست. محمد سرافراز در مراسم 24 ساعته شدن كانال زبان آذري شبكه سحر ضمن تبريك اعياد شعبانيه و آزادسازي خرمشهر گفت: شبكه سحر اولين سيماي برون‌مرزي است. اين شبكه براساس ضروريات منطقه شكل گرفت. ما نمي‌توانستيم نسبت به تحولات منطقه واكنشي نداشته باشيم. اين شبكه بايد صداي مظلومان آذربايجان و منطقه باشد. نقش شبكه‌هاي برون‌مرزي در اين عرصه به خوبي احساس مي‌شود. وي همچنين از تأسيس شبكه تعاملي خبر داد و گفت: شبكه تعاملي داخلي در دو، سه ماه آينده راه‌اندازي مي‌شود.
رئيس سازمان صداوسيما در ادامه به مسئولان شبكه سحر توصيه كرد: از اين به بعد در جهت ارتقاي كيفيت شبكه تلاش كنيد و تأثيرگذار باشيد. زبان‌گرداني برنامه‌هاي تلويزيون را بايد حفظ كرد. برنامه‌هاي گفت‌وگو محور پرمخاطب را در دستور كار قرار دهيد. سرافراز در پاسخ به اين سؤال كه آيا درست است شما با علي‌اصغر پورمحمدي، معاون سازمان صداوسيما اختلاف داريد نيز بيان كرد: اگر شما شايعه‌سازي‌ها را پخش نكنيد، اين مسائل واقعيت ندارد. وي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران درباره اينكه آيا درست است كه شنيده مي‌شود رئيس سازمان صداوسيما فيتيله انتقاد به دولت را پايين كشيده گفت: ما نه فيتيله را بالا كشيده‌ايم و نه پايين كشيده‌ايم، وظيفه‌اي در قبال دولت داريم و آن هم اين است كه ديدگاه‌هاي دولت را به عنوان عضو اصلي حكومت منتقل كنيم و در برخي مواقع هم كه مردم به دستگاه‌هاي دولتي انتقاد دارند معضلات‌شان را منعكس كنيم.
سرافراز در پايان درباره حمايت تلويزيون از تبليغات فيلم‌هاي سينمايي اظهار كرد: اگر به لحاظ عدد و رقم اين حمايت‌ها اعلام شود كه چه تعدادي تيزر فيلم‌هاي سينمايي به صورت رايگان در تلويزيون پخش مي‌شود، فكر مي‌كنم اين ميزان از حمايت تلويزيون مشخص شود. منتها ضوابط و شوراهايي وجود دارد كه آن شوراها تعداد معدودي از فيلم‌ها را ممكن است مورد حمايت قرار ندهند و اين حق تلويزيون است. در پايان اين برنامه از سايت جديد و لوگوي شبكه جهاني سحر و نرم‌افزار تفسير قرآن «راهي به سوي نور» با حضور سرافراز، اخگري، مجتهد معاون اداري و مالي سازمان صداوسيما و سليماني‌زاده مدير شبكه رونمايي شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار