کد خبر: 719888
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
حقيقت پور در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس معتقد است كه مجلس مي تواند مسير ريل گذاري مذاكرات را تغيير دهد اما به نظر مي رسد كه در نظام تصميم گرفته شده است كه اين كار را شوراي عالي امنيت ملي مديريت كند و مجلس به اقتضا وارد خواهد شد.

جوان‌آنلاين: منصور حقيقت پور در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص غير قابل اعتماد بودن امريكايي ها حتي در صورت توافق هسته اي و نيز بازديد از مراكز نظامي و مصاحبه با دانشمندان هسته اي ما، اظهارداشت: اسرار و اطلاعات حساس نظامي ايران شبيه موارد ناموسي ملت محسوب مي شود و دسترسي به اطلاعات و كنكاش در داخل آن قابل قبول براي ملت ايران نيست.

 
وي تصريح كرد: ملت عزيز و شريف ايران و در راس آنها مقام معظم رهبري بازديد از مراكز نظامي را به هيچ وجه به 1+5 نخواهند داد زيرا بازرسي ها در آژانس تعيين شده است حتي آن چه كه به عنوان پروتكل الحاقي در بازرسي ها مطرح است، هنوز مجلس شوراي اسلامي آن را تصويب نكرده است اگر چه كه مختص مراكز هسته اي هست چه برسد به اينكه اين ها بخواهند چنين پيشنهاداتي براي ما داشته باشند.
 
 
حقيقت پور ادامه داد: به نظر مي رسد كه اين از جمله موارد پررويي امريكايي ها است كه آن را مطرح مي كنند و از آن جمله نيز بحث بازجويي از دانشمندان هسته اي ما است كه بسيار ساده لوحانه خواهد بود كه اگر تيم مذاكره كننده ما بخواهد در اين رابطه قول هايي و يا صحبت هايي در مذاكرات قبلي داده باشد، مسئله ي قابل قبولي براي مردم ما نيست و اگر هم اشتباهي شده بايد در واقع در مذاكرات نهايي اين قضيه اصلاح شود.
 
 
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اينكه آيا مجلس نمي تواند جلوي اين زياده روي ها را بگيرد، گفت: مجلس همه كار مي تواند بكند؛ مجلس برابر با اختياراتي كه دارد هم مي تواند مسير ريل گذاري مذاكرات را تعويض كند و هم مي تواند تسريع و هم مي تواند متوقف كند اما به نظر مي رسد كه در نظام تصميم گرفته شده است كه اين كار را شوراي عالي امنيت ملي مديريت كند و مجلس به اقتضا وارد خواهد شد.
 
 
وي با بيان اينكه هر جايي نياز باشد و مطالبه اي صورت بگيرد مجلس وارد خواهد شد عنوان كرد: در خصوص غير قابل اعتماد بودن امريكايي ها هم شما اصلا نبايد روي اين مسئله شك كنيد كه آنها غير قابل اعتماد هستند. البته در جاها و موارد مختلف هم ثابت كرده اند كه عهد شكن هستند و اگر به آنها رو داده شود، در واقع توقعاتشان بيش از حد قانون هم خواهد بود بنابراين ما بايد دقت كنيم كه مستمسك اضافي در اختيار امريكايي ها قرار ندهيم.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصعب یحیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
سلام
ارسال مطلب:
غزل: نفرین... (به بهانه دستاوردهای مذاکرات هسته ای!)


باید از این کرانه ی تب دار بگذریم
از این کویر شب زده ی تار بگذریم
باید که در هجوم هوسناک گرگ ها
از لحظه های حادثه بیدار بگذریم
باید که بعد از این همه دشنام و درد و داغ
از کدخدای دهکده بیزار بگذریم!
ننگ است پای ما که ز رفتن بایستد
مردی کجاست تا که از این عار بگذریم؟!
مرگا به ما که در گذر روزهای سخت
چون مردگان مانده در آوار بگذریم
نفرین به دست ها و قدم هایمان اگر
از آبروی سرخ سپیدار بگذریم!
ما وارثان کاوه و سهراب و رستم ایم
باید که از میانه ی پیکار بگذریم
باید که در چکاچک باران تیغ ها
از زیر ابرهای شرربار بگذریم
......
یک سینه حرف هست ولی ... (نقطه چین بس است!)*
یک سینه درد دارم و ... بگذار بگذریم!

بوشهر- خرداد 94 . گرماگرم توافق هسته ای!
*وامی از حامد عسکری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار