کد خبر: 719874
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
شورای صنفی نمایش امروز (3 خرداد) تشکیل جلسه داد و نمایندگان تهیه کنندگان و کانون کارگردانان برای حضور در شورای صنفی نمایش معرفی شدند و دو فیلم از روز چهارشنبه اکران خواهند شد.
فارس: شورای صنفی نمایش برخلاف رویه همیشگی خود امروز یکشنبه (3 خرداد) جلسه تشکیل داد زیرا فردا (4 خردادماه) برای افتتاح سالن نیشابور عازم خراسان هستند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس خبر از اکران دو فیلم از روز 6 خرداد داد و گفت: قرارداد فیلم های سینمایی «دریا کنار» (آرش معیریان) در گروه سینمایی ماندانا و «عشق و جنون» (حسن نجفی) در گروه زندگی به ثبت رسیده است. که از روز 6 خردادماه (چهارشنبه) هر دو فیلم به نمایش درمی آید. سینما ماندانا اولین فیلم سرگروهی خود را اکران می‌کند و فیلم «عشق و جنون» جانشین «من دیه گو مارادونا هستم» را می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز قرارداد فیلم «گینس» ساخته محسن تنابنده نیز در گروه ماندانا برای اکران عید فطر ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تغییرات در شورای صنفی نمایش خبر داد و گفت:«صنف تهیه کنندگان و کارگردانان نمایندگان خود را اعلام کردند که علی آشتیانی‌پور و علی واجدسمیعی  هر دو از صنف تهیه کنندگان و ابوالحسن داودی از کانون کارگردانان در شورای صنفی حضور دارند و نمایندگان انجمن سینماداران و کانون پخش هفته آینده به شورای صنفی اعلام می‌شود».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار