کد خبر: 719742
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
نشان ويژه جشنواره ارتقاي كيفيت محصولات فرهنگي به بهترين محصول فرهنگي توليد شده در حوزه دفاع مقدس اهدا مي‌شود.
محمدصادق عابديني
نشان ويژه جشنواره ارتقاي كيفيت محصولات فرهنگي به بهترين محصول فرهنگي توليد شده در حوزه دفاع مقدس اهدا مي‌شود.
به گزارش «جوان»، سيدمجيد كمالي، رئيس مركز مطالعات سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و دبير همايش و جشنواره ارتقاي كيفيت آثار با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران، گفت: سومين همايش ملي و دومين جشنواره ارتقاي كيفيت آثار، محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و مشاركت ۲۵ سازمان و نهاد فرهنگي، علمي و حوزوي برگزار مي‌شود. كمالي افزود: حدود يك سال جلسات متعدد كميته علمي و اجرايي و شوراي سياستگذاري در بخش‌هاي محتوايي و علمي برگزار و فعاليت براي برگزاري دوره سوم، بلافاصله بعد از دوره دوم آغاز شده است.
مهدي ناظمي‌اردكاني، رئيس كميته علمي همايش نيز با اشاره به فلسفه وجودي برگزاري اين جشنواره و همايش گفت: در زندگي از كالا و محصولات مختلفي استفاده مي‌كنيم و فناوري هم به خدمت انسان آمده تا محصولات با كيفيت بالاتري توليد شود. اگر در گذشته كميت توليد اهميت داشت، امروزه بحث كيفيت در دنيا مطرح شده است. هر كالايي كه استاندارد داشته باشد مي‌تواند در دنيا توليد و توزيع شود اما اين سنجش كيفيت، در كالا و محصولات صنعتي و غذايي مشخص است و در حوزه فرهنگ، نظام سنجش كيفيت كالاهاي فرهنگي به وجود نيامده است. اردكاني با اشاره به اينكه همايش ارتقاي كيفيت آغاز راه تعيين استاندار‌ها و ضوابط توليد است، افزود: اميدواريم در اين همايش و جشنواره، صاحب‌نظران و انديشمندان و دستگاه‌هاي توليدكننده و توزيع‌كننده محصولات فرهنگي فعال شوند و ارتقاي كيفيت محصولات فرهنگي، به دغدغه تبديل شود.
رئيس كميته علمي همايش با اشاره به دستاوردهاي دوره‌هاي اول و دوم اين همايش نيز تاكيد كرد: در دوره اول در فضاي فرهنگي كشور طرح موضوع انجام شد و دوره دوم، شاهد ايجاد محورهاي موضوعي دقيق و مشخص بوديم كه در آن، علاوه بر دستگاه‌هاي مختلف، مراكز علمي و پژوهشي هم مشاركت گسترده‌اي داشتند. سومين همايش ملي و دومين جشنواره ارتقاي كيفيت آثار، محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي ۴ و ۵‌خرداد ۹۴ در برج ميلاد برگزار مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار