کد خبر: 719697
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کانون داوران فوتبال ایران طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شکستن حرمت داوری کمکی به بهبود و پیشرفت فوتبال نمی‌کند و موجب یأس علاقمندان به داوری و در نهایت به ضرر فوتبال ایران خواهد شد.
تسنیم: کانون داوران فوتبال ایران در رابطه با هجمه‌ای که بعد از دیدار تراکتورسازی - نفت تهران علیه علیرضا فغانی، داور این مسابقه به وجود آمده است، بیانیه صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

کانون داوران فوتبال ایران در پی هجمه‌ها و انتقادات برخی از مسئولان محترم به قضاوت علیرضا فغانی در بازی تراکتورسازی تبریز - نفت تهران وظیفه خود می‌داند، ضمن حمایت از قضاوت علیرضا فغانی که مطابق با قوانین بازی صورت گرفته است، اعلام دارد با علم به اینکه ممکن است اشتباهات سهوی در این بازی حساس رخداده باشد اما این دلیل بر آن نیست که حملات همه جانبه را متوجه داور مسابقه نمائیم و از این طریق بی‌اخلاقی‌های ورزشی را که در دقایق پایانی این بازی رخ داده و متوجه دیگران است، نادیده بگیریم.

آنچه مسلم است جامعه داوری فوتبال کشورمان از اتفاقات پایان بازی یاد شده مبراست و کانون داوران فوتبال ایران از مردم شریف ایران به خصوص ورزش دوستان و فوتبال دوستان فهیم آذربایجان تقاضا دارد نسبت به فرافکنی‌های انجام شده آگاهانه برخورد نمایند.

این کانون اعتقاد دارد شکستن حرمت داوری نه تنها کمکی به بهبود و پیشرفت فوتبال نخواهد کرد بلکه این امر موجب یأس و نامیدی علاقمندان به داوری و در نتیجه ایجاد خلاء در این رکن بازی فوتبال و در نهایت به ضرر کل فوتبال کشور خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار