کد خبر: 719598
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
رئيس سازمان صداوسيما:
بر اساس نظرسنجي صداوسيما طي سه روز گذشته حدود ۷۰ درصد مردم ايران معتقدند امريكايي‌ها در مذاكرات هسته‌اي به تعهدات خود پايبند نخواهند بود.
بر اساس نظرسنجي صداوسيما طي سه روز گذشته حدود ۷۰ درصد مردم ايران معتقدند امريكايي‌ها در مذاكرات هسته‌اي به تعهدات خود پايبند نخواهند بود.
محمد سرافراز پنج‌شنبه شب در مراسم افتتاح طرح‌هاي فني و عمراني مركز صداوسيماي خراسان جنوبي اظهار كرد: ملت ايران با مواضع رهبر انقلاب در خصوص عدم پايبندي امريكايي‌ها به توافقات هسته‌اي همراه هستند.
 وي با بيان اينكه در مذاكرات هسته‌اي طرف مقابل از ابتدا با رويكرد زياده‌خواهي و تحقير وارد ميدان شده، افزود: مواضع مستحكم رهبر معظم انقلاب و بيانات ايشان پاسخ زياده‌خواهي را داده است. رئيس سازمان صداوسيما با بيان اينكه مردم با زياده‌خواهي‌ها و مواضع تحقيرآميز و تهديدآميز دشمنان مخالف هستند، گفت: اين نشاني از پشتيباني و همراهي ملت ايران با رهبر معظم انقلاب است.
وي تصريح كرد: طبق نظرسنجي‌اي كه توسط اين سازمان صورت گرفته ۷۵ درصد افراد شركت‌كننده در طرح معتقدند اگر توافقات به نتيجه نرسد مقصر امريكايي‌ها هستند. وي عنوان كرد: همچنين در اين نظرسنجي ۶۴ درصد مردم موافق بي‌طرفي رسانه ملي در پخش نشست‌هاي مربوط به مذاكرات هسته‌اي بوده‌اند.
سرافراز با بيان اينكه صداوسيما تلاش دارد تا قدرت تحليل مردم و آگاهي آنان را نسبت به بحث مذاكرات هسته‌اي بالا ببرد، گفت: 9/72 درصد مردم در اين نظرسنجي اعلام كرده‌اند اگر مذاكرات هسته‌اي به توافق نرسد بايد غني‌سازي در ايران ادامه پيدا كند.  وي در ادامه با اشاره به جنايات عربستان در يمن گفت: عربستان در تجاوز به يمن همانند اسرائيل در غزه عمل مي‌كند. رئيس رسانه ملي با بيان اينكه اسرائيل با بهانه‌گيري رسانه‌اي مردم فلسطين را بمباران كرد، ادامه داد: عربستان حتي بدون دليل و جنايتكارانه‌تر از اسرائيل زير‌ساخت‌ها و مردم مظلوم يمن را به خاك و خون كشيده است. سرافراز با بيان اينكه عربستان با ارتش، قبايل، اهل سنت و ملت يمن مي‌جنگد اما طوري وانمود مي‌كند كه فقط با شيعيان در حال جنگ است، گفت: آل‌سعود با اقدامات وحشيانه در يمن زمينه نابودي خود را فراهم كرده است.
رئيس رسانه ملي در ادامه به اهميت طرح‌هاي ارتباطات زميني اشاره كرد و افزود: توسعه ارتباطات زميني به عنوان سيگنال‌هاي ارتباطي با جهان در دستور كار صداوسيماست. سرافراز با اشاره به موفقيت‌هاي مركز صداوسيماي خراسان‌جنوبي نيز بيان داشت: در اين مركز افراد پرانگيزه و پرتلاشي كار مي‌كنند كه اميد است اين موفقيت‌ها و حركت‌هاي رو به جلو ادامه داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار