کد خبر: 719537
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
سرافراز:
رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: بر اساس نظر سنجی سازمان صدا و سیما 70 درصد مردم ایران معتقدند که امریکا پایبند به توافق هسته ای نخواهد بود که همین موضوع بیانگر همراهی ملت ایران با رهبر معظم انقلاب است.
جوان آنلاين: دکتر سرافراز گفت:  براساس نظر سنجی صدا و سیما 64 درصد مردم موافق بی طرفی صدا و سیما در پخش نشست‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای هستند، حدود 73 درصد مردم با این موافق‌اند که اگر مذاکرات هسته‌ای به توافق نرسد غنی سازی هسته ای باید در ایران ادامه یابد، 70 درصد مردم موافق این هستند که در صورت عدم توافق در مذاکرات هسته‌ای باید واردات کشور برای مبارزه با توطئه دشمنان کاهش یابدو 75 درصد مردم در این نظر سنجی گفته اند که اگر مذاکرات هسته‌ای به توافق نرسد علت آن زیاده خواهی آمریکاست.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: در مذاکرات هسته‌ای طرف مقابل ایران از همان ابتدا با رویکرد زیاده خواهی و تحقیر ملت ایران کار را اغاز کرد که ایستادگی رهبر معظم انقلاب و بیانات محکم ایشان تاکنون جواب این زیاده خواهی‌ها را داده است.

دکتر سرافراز با اشاره به موضوع یمن گفت: عربستان در تجاوز به خاک یمن همچون اسرائیل در فلسطین عمل می‌کند با این تفاوت که اسرائیل با بهانه سازی رسانه‌ای اماکن عمومی فلسطین را بمباران می‌کند؛ اما عربستان بدون دلیل به همه مواضع یمن، زیرساخت‌ها و مردم مظلومش حمله می کند که با این کار زمینه نابودی خود را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های ارتباطات زمینی افزود: دشمن می‌تواند همواره با اختلال در ارتباطات ماهواره‌ای، ارتباط ایران را با دنیا کم رنگ کند که کشور ما برای خنثی کردن این توطئه دشمنان به دنبال توسعه ارتباطات زمینی به عنوان سیگنال‌های ارتباطی با جهان است.

رئیس سازمان صدا و سیما موفقیت‌های مرکز خراسان جنوبی در بخش‌های خبر، صدا و سیما را چشمگیر دانست و اظهار امیدواری کرد: با بهره بردای از طرح‌های فنی و عمرانی این مرکز زمینه موفقیت‌های هر چه بیشتر نیروهای پر تلاش صدا و سیمای خراسان جنوبی فراهم شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار