کد خبر: 719536
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
از اول تا 31 خرداد مؤدیان مالیاتی می‌توانند نسبت به ثبت الکترونیکی اظهارنامه‌ مالیات عملکردی سال 93 از طریق سامانه سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.
فارس: از اول تا 31 خرداد ماه اظهارنامه‌های عملکرد مالیاتی سال 93 مؤدیان به صورت الکترونیکی در سازمان امور مالیاتی کل کشور قابل ارائه است.

بر این اساس از اول تا 31 تیر ماه نیز مؤدیان می‌توانند به صورت دستی، دفاتر و گزارش عملکرد مالیاتی خود را به سازمان ارائه دهند، همچنین در صورت ارائه به موقع اظهارنامه مالیاتی از سوی مؤدیان این افراد مشمول جریمه دیرکرد، ارائه اظهارنامه نخواهند شد.

به گزارش فارس، از اول تا 15 تیر ماه نیز مؤدیان مالیاتی می‌توانند عملکرد مالیات ارزش افزوده فصل بهار 94 را به سازمان امور مالیاتی تسلیم کنند.

همچنین در  حال حاضر مسئولان این سازمان در حال رایزنی برای تفاهم با اصناف برای تعیین میزان رشد درآمد مالیات بر عملکرد سال ۹۳ هستند.

حجم کل درآمد مالیاتی در سال گذشته حدود ۵۲ هزار میلیارد تومان بود که بر اساس گفته مقامات دولتی این رقم حدود ۴۵ درصد بودجه جاری دولت را پوشش می‌دهد، در حالی که طبق قانون برنامه پنجم تا پایان برنامه یاد شده در اسفند ۹۴ باید ۱۰۰ درصد بودجه جاری دولت از مالیات ، عوراض و در آمد غیر نفتی تامین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار