کد خبر: 719366
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
بازگشت برنامه جنجالي به تلويزيون
برنامه تلويزيوني «ثريا» كه با شعار «ديدباني براي پيشرفت ايران» از شبكه اول سيما پخش مي‌شد بعد از چند ماه غيبت دوباره به تلويزيون بازگشت.
هادی عسگری
برنامه تلويزيوني «ثريا» كه با شعار «ديدباني براي پيشرفت ايران» از شبكه اول سيما پخش مي‌شد بعد از چند ماه غيبت دوباره به تلويزيون بازگشت.
ثريا از جمله برنامه‌هايي است كه مخاطبان خود را پيدا كرده است و با رويكردي كه در مقابل مسائل مهمي از جمله فناوري هسته‌اي يا رويارويي ايران و رژيم صهيونيستي داشت، توانسته بود در قالب مستندهايي جذاب بينندگان ثابتي را براي خود جذب كند. اين برنامه بعد از پخش مستندي درباره مذاكرات لوزان، ديگر پخش نشد تا شايعه تعطيلي آن به خاطر فشار‌هاي بيرون به سازمان صداوسيما افزايش يابد.
پخش نشدن «ثريا» باعث شد تا جنبش عدالتخواه دانشجويي نيز واكنش نشان دهد و بيانيه صادر كند. در بخشي از اين بيانيه آمده است: از زماني كه ثريا به فسادها و ضعف‌هاي سيستمي و سازماني موجود در نظام بانكي، نظام مديريت شهري، نظام سلامت - بخوانيد نظام پزشكان- و... پرداخت، مي‌د‌انستيم آنان كه از فضاي موجود منافع كلانشان تأمين مي‌شود وجود اينگونه برنامه‌ها را برنخواهند تافت اما با اين وجود اين وظيفه شماست كه اجازه ندهيد اين تقلاهاي باطل بر اراده حق سازمان صداوسيما اثر منفي بگذارد. «محسن مقصودي» تهيه‌كننده و مجري برنامه تلويزيوني «ثريا» چندي پيش درباره بازگشت اين برنامه به تلويزيون گفته بود: ما از قرارداد قبلي‌مان چند برنامه مانده است كه براي آن برنامه‌هاي باقيمانده و آنچه در آينده بايد روي آنتن برود، جلساتي رفته‌ايم و در حال توافقاتي با مسئولان سازمان هستيم كه ان‌شاءالله داريم به الگوهاي خوبي هم مي‌رسيم. حال گويا مذاكرات به نتيجه رسيده و قرار است اين برنامه بار ديگر به تلويزيون بازگردد، برنامه‌اي كه مستندهايش در فضاي مجازي بسيار معروف هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار