کد خبر: 719335
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کلیپ ویدئویی تسنیم/
خبرگزاری تسنیم: از اوایل ۱۳۸۹ (از اواسط ۲۰۱۰) به این طرف دشمن تلاش کرد که در افکار عمومی ایران وضعیتی ایجاد کند که به آن "سیکل سازش" می‌گوییم.

 

سیکل سازش چهار بخش بنیادین و ادعای اصلی دارد؛ ادعای اول این است که مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌هاست، ادعای دوم این است که تحریم‌ها مربوط به برنامه هسته‌ای ایران است، ادعای سوم این است که برنامه هسته‌ای ایران حل نخواهد شد، جز از طریق مذاکره مستقیم با آمریکا و ادعای چهارم اینکه مذاکره مستقیم با آمریکا رخ نخواهد داد و اختیار این مذاکره در دست نظام به مسئله‌ای ایدئولوژیک تبدیل شده است و بدون اینکه توجهی به منافع کشور شود از مذاکره با آمریکا جلوگیری می‌شود. خروجی این سیکل این است که می‌گوید مشکلات اقتصادی به‌دلیل تحریم است و تحریم‌ها به‌دلیل هسته‌ای است و هسته‌ای مذاکره مستقیم با آمریکا می‌خواهد و مذاکره با آمریکا به‌دلیل ایدئولوژیک ممنوع شده، نه به‌دلیل مرتبط با منافع ملی، عملاً برنامه هسته‌ای ایران را در این پروژه عملیات روانی فوق العاده قدرتمند به منشأ اصلی مشکلات اقتصادی در ذهن مردم تبدیل کرده است.

آنچه در قسمت اول مجموعه کلیپ‌های "داستان هسته‌ای" خبرگزاری تسنیم روایت شده، به تشریح این سیکل سازش می پردازد. در قسمت‌های بعدی در این باره بیشتر خواهیم دید:

 

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
بهتر برای هر قسمت راه حل علمی وعملی بهتر که شامل این موارد نشود معرفی گردد چون صرف انتقاد بدون پشتوانه راه حل بهتر ارزشی ندارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار