کد خبر: 719309
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مقتدی صدر در واکنش به تهدید اخیر رهبر داعش مبنی بر لشگرکشی به بغداد و کربلا گفت: اگر تروریست‌های داعش بر هدف قرار دادن کربلا پافشاری کنند، عراق را از اجساد آن‌ها پر خواهیم کرد.

برگزاری ایسنا: مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای رسمی به تروریست‌های داعش هشدار داد که حتی لحظه‌ای به هدف قراردادن کربلا نیندیشند؛ چرا که اگر به تجاوز از مناطق تحت اشغال خود در شمال عراق پافشاری کنند واکنش عراقی‌ها بسیار سخت‌ خواهد بود.

وی در این بیانیه که در پاسخ به فایل صوتی اخیر از ابوبکر بغدادی، رهبر گروه داعش درباره حمله به بغداد و کربلا بود گفت: کسی که می‌گوید به کربلا حمله می‌کند جای خود را در آتش جهنم مهیا کرده و قبرش را در این دنیا کنده است. اگر دست داعشی‌ها به مقدسات ما یا یک وجب از آن برسد عراق را از جسدهای متعفن آن‌ها پر خواهیم کرد.

صدر افزود: با این حال باید همواره برای حمایت از مقدسات عراق تلاش و مبارزان را در تمامی مناطق مستقر کرد؛ مبارزانی که خون خود را فدای وطن می‌کنند.

رهبر گروه تروریستی داعش روز پنج شنبه با انتشار یک فایل صوتی مدعی شده بود که پس از رمادی به بغداد و کربلا لشگر کشی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار