کد خبر: 719308
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
تهیه‌کننده تاک‌شوهای تلویزیونی درباره‌ی رکودی که مدتی است شبکه‌های تلویزیونی به آن دچار شده‌اند، معتقد است: تلویزیون هم مدیریتش، هم ساختارش و هم مدیرانش عوض شده است؛ طبیعی است که دچار رکود شود و وقفه‌ای هم در این رکود ایجاد شود.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده تاک‌شوهای تلویزیونی درباره‌ی رکودی که مدتی است شبکه‌های تلویزیونی به آن دچار شده‌اند، معتقد است: تلویزیون هم مدیریتش، هم ساختارش و هم مدیرانش عوض شده است؛ طبیعی است که دچار رکود شود و وقفه‌ای هم در این رکود ایجاد شود.

علی زاهدی گفت: صداوسیما دو کار عظیم انجام داد؛ یکی تعریف شبکه‌ها و ساختار جدید و دیگری تغییر مدیران و مدیرگروه‌ها. تغییر همزمان این دو اتفاق می‌توانست سازمان صداوسیما را فلج کند در حالی که این گونه نبوده و تلویزیون اکنون در حال حاضر شرایط مطلوب‌تر و بهتری دارد.

زاهدی که پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه «ویتامین سه» را در شبکه سه سیما بر عهده داشت، در ادامه ابراز امیدواری کرد: از ابتدای تابستان نتیجه این تغییرات دیده خواهد شد.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود یکی از علت‌های رکود در تلویزیون را جلوگیری از تولید و پخش کارهایی عنوان کرد که سطحی هستند و گفت: بعضی برنامه‌ها واقعا از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار نبودند و بیننده نداشتند؛ گاه تهیه‌کننده برنامه‌ای می‌سازد که هم مخاطب خوشش می‌آید و هم برنامه‌ساز. اما در طول این سال‌ها برخی برنامه‌هایی ساخته شده‌اند که نه مخاطب آن را دوست دارد و نه خود سازنده و این برنامه‌ها به جایی رسیده بودند که برای خود تهیه‌کنندگان و سازندگان مطلوب نبوده و آنها هم از ساختن این برنامه ها ناراضی بودند ،مخاطب که ئیگر جای خود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکسری برنامه‌ها بازنگری می‌شوند و یکسری برنامه‌های جدید نیز شروع خواهد شد. اما مردم کمی باید صبر کنند‌، کارهای جدید تلویزیون به‌زودی شروع می‌شود و تا حال حاضر نیز بد نبوده است. از طرفی تلویزیون اقداماتی را در جهت بالا بردن کیفیت تصاویر به جهت فنی یعنی HD شدن انجام داده است. در شرایط رویکرد کوچک‌سازی و چابک‌سازی، این حرکت بسیار دشوار است.

زاهدی در عین حال معاون سیما (علی اصغر پورمحمدی) را یکی از مدیران باسابقه و بادرایت صداوسیما عنوان کرد که در آینده‌ی نزدیک نتیجه این درایت‌ها را مخاطبان خواهند دید.

او گفت: معاون سیما تلویزیون را از این فضای رکود درمی‌آورد.

علی زاهدی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از برنامه‌های جدید خود در تلویزیون خبر داد و گفت: در حال حاضر دو، سه طرح به شبکه سه ارائه داده‌ام که مراحل تحقیقاتی آن در حال انجام است، اگر تایید شود آن‌ها را عملی خواهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار