کد خبر: 719307
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
«ایلان ماسک» ظاهرا قصد دارد رکورد پرداخت حق و حقوق مربوط به طلاق را بشکند. ماسک که موسس «پی پال» است و هم اکنون در رأس مدیریت «تسلا موتورز» قرار دارد، اولین باری که همسرش «تالولا ریلی» را طلاق داد، مجبور شد چهار میلیون دلار پرداخت کند.

 

روزنامه هفت صبح: «ایلان ماسک» ظاهرا قصد دارد رکورد پرداخت حق و حقوق مربوط به طلاق را بشکند. ماسک که موسس «پی پال» است و هم اکنون در رأس مدیریت «تسلا موتورز» قرار دارد، اولین باری که همسرش «تالولا ریلی» را طلاق داد، مجبور شد چهار میلیون دلار پرداخت کند. با این وجود چند وقت بعد او دوباره با همسرش آشتی کرد و آنها زندگی مشترک شان را از سر گرفتند.



این ازدواج دوم هم به طلاق انجامید. نتیجه؟ ماسک 16 میلیون دلار دیگر پرداخت کرد! حالا و پنج ماه پس از دومین طلاق، ماسک و همسرش یک بار دیگر آشتی کرده اند. آنها در جشنواره فیلم کن در کنار هم حاضر شده و شگفتی عکاسان و رسانه ها را رقم زدند. یک منبع مطلب به «دیلی میل» می گوید: «ایلان و تالولا با وجود چیزهایی که از سر گذرانده اند، کاملا کنار هم خوشبخت هستند.»

نشانه این خوشبختی هم احتمالا آن است که تالولا دوباره به توئیتر برگشته است. او این شبکه اجتماعی را ترک کرده بود چون می گفت برایش «خیلی دردناک است» که شوهر سابقش را آنجا می بیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار