کد خبر: 719306
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کمیته استیناف رای خود را درباره درخواست تجدیدنظرخواهی سرمربی پیشین پرسپولیس و مربی فولاد خوزستان را اعلام کرد.
تسنیم: کمیته استیناف رای خود را درباره درخواست تجدیدنظرخواهی سرمربی پیشین پرسپولیس و مربی فولاد خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف رای خود را درباره درخواست تجدیدنظرخواهی حمید درخشان و نعیم سعداوی نسبت به رای کمیته اخلاق صادر کرد. در متن این رای آمده است:

با توجه به اعتراض درخشان و سعداوی نسبت به رای کمیته اخلاق که به دلیل ارتکاب تخلف آنها در عدم رعایت بند 17 ماده 20 قوانین نقل و انتقالات صورت گرفته و طی آن درخشان سرمربی وقت پرسپولیس اقدام به مذاکره با بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگر کرده است و همچنین ضبط مکالمه درخشان و انتشار آن در محافل عمومی توسط سعداوی، برای هر یک از معترضان پرداخت جریمه نقدی یکصد میلیون ریال معین شد.

برهمین اساس کمیته استیناف با دقت در محتویات پرونده، تخلف درخشان را محرز و ثابت شده و دفاعیات وی را غیر وارد تشخیص داده است اما میزان جریمه وی را به دلیل متناسب نبودن به تخلف صورت گرفته، به استناد ماده 41 آیین نامه انضباطی به پنجاه میلیون ریال تعدیل می‌کند.

همچنین با توجه به اینکه سعداوی سوءنیتی در انتشار فایل صوتی نداشته و صرفا قصد اثبات ادعای خود را داشته است، به همین دلیل کمیته استیناف وی را متخلف تشخیص نداده است و حکم به برائت وی می‌دهد. رای صادره قطعی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار