کد خبر: 719278
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از پرداخت یارانه ۲ میلیون تومانی به متقاضیان موتورسیکلت‌های برقی خبر داد.
تسنیم: سید جعفر تشکری‌هاشم درباره طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها به منطقه 12، اظهار داشت: ما جلسات متعددی با سازندگان موتور سیکلت و واردکنندگان داخلی داشته‌ام و تعدای از این شرکت‌ها نمونه‌های خود را در مؤسسه استاندارد ایران، سازمان محیط زیست و وزارت صنایع ارائه و مراحل اخذ تأییدیه را انجام داده‌اند.

وی افزود: آنطور که به ما اطلاع داده شده خوشبختانه سه یا چهار شرکت موفق به اخذ تأییدیه شده‌اند و طبق قولی که سازندگان و واردکنندگان داده‌اند این محصولات در چند ماه آینده به وفور وارد بازار مصرف کنندگان خواهد شد. همانطور که پیش از این گفته بودیم حتما حمایت لازم را از خریداران موتورهای برقی خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه همزمان با ترویج فرهنگ استفاده از موتورسیکلت برقی، زیرساخت‌های لازم در سطح شهر از سوی شهرداری تهران ایجاد خواهد شد،‌ تصریح کرد: این حمایت شامل بخشی یارانه‌ است که بابت آن پرداخت خواهیم کرد و حدود 2 میلیون تومان برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم،‌ برق رایگان نیز به صورت شارژ فوری و شارژ عادی برایشان در سطح معابری که مورد استفاده قرار می‌گیرد فراهم می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موتورهای برق توان و کشش لازم را دارند و علاوه بر یارانه به سبب اینکه قرار است پول برق آنها را شهرداری تهران متقبل شود و مصرف سوخت آنها به صفر می‌رسد در بلند مدت به نفع آنهاست. ما نمی‌توانیم برای اینکه موتور ارزان‌ قیمت در اختیار مردم قرار گیرد سلامت شهروندان را به خطر بیندازیم امروز بسیاری از مردم به دلیل آلودگی هوا دچا بیماری‌ هستند ما برای نجات شهر و مردم شهر باید به سمت حمل و نقل پاک حرکت کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار