کد خبر: 719198
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان از کلنگ زني نخستین مرکز بیماری‌های خاص لرستان با مشارکت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

بهرام دلفان گفت: نخستین مرکز بیماری‌های خاص لرستان با مشارکت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: نیکوکاران سلامت که با اقدامات خیر و خداپسندانه خود تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه سلامت استان بوده‌اند این بار نیز با اقدام سخاوتمندانه حاجیه‌خانم کدخدائی با اختصاص ده میلیارد ریال کمک مالی، زمینه احداث نخستین مرکز بیماری‌های خاص در لرستان را مهیا نمودند.

رئیس مجمع خیرین سلامت لرستان ادامه داد: این مرکز که یکی از نیازهای ضروری استان برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران خاص هست در زمینی به مساحت 500 مترمربع و زیربنایی به متراژ 2500 مترمربع، در پنج طبقه با احتساب پارکینگ احداث می‌شود و کلنگ احداث آن تا عید مبعث پیامبر رحمت و مهربانی بر زمین زده می‌شود.

قرار است در طبقه اول و دوم این ساختمان بخش‌های دیالیز و در طبقات سوم و چهارم نیز بخش‌های هموفیلی و تالاسمی و MS دایر گردد و با رایزنی‌های مؤثری که به‌عمل‌آمده قرار است تجهیزات موردنیاز این بخش‌ها که به بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد توسط انجمن بیماران خاص کشور و دیگر تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت تأمین شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار