کد خبر: 718911
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
مدير شبكه سوم سيما از تصميم جديدي درباره برنامه سينمايي «‌هفت» خبر داده است و احتمالاً بنا بر تصميم مديران جديد صدا و سيما به جاي محمود گبرلو يك مجري ديگر روي صندلي اين برنامه تحليلي- گفت‌وگومحور خواهد نشست.
از جمع‌بندي صحبت‌هاي غلامرضا مير حسيني درباره برنامه سينمايي «‌‌هفت» مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه مديران صدا و سيما چندان از اين برنامه تحليلي رضايت ندارند. برنامه «‌‌هفت» در ابتدا قرار بود مصداق سينمايي برنامه «90»‌ باشد اما در عمل اين برنامه نتوانست به گرد پاي برنامه فردوسي‌پور برسد. حالا مدير شبكه سوم سيما به «ايسنا» گفته است: «معتقدم برنامه «هفت» پتانسيل خوبي دارد و بايد آن را ارتقا داد. حتي لازم شد تغييراتي به آن بدهيم. ممكن است به اين جمع‌بندي برسيم كه اجرا را به فرد ديگري بدهيم و آقاي گبرلو كارشناس باشد. هنوز به جمع‌بندي نرسيديم كه برنامه تعطيل شود يا ممكن است تعطيل شود.»
ظاهراً مدير شبكه سوم سيما ارتقاي برنامه را در تغيير مجري اين برنامه مي‌بيند، محمود گبرلو بعد از فريدون جيراني كه اولين مجري برنامه تلويزيوني «‌هفت »‌ بود، اجراي اين برنامه را بر عهده گرفت و در مقايسه با جيراني نتوانست چندان موفق عمل كند. او وقتي در سال 91 به « هفت »‌آمد، تأكيد كرد كه مي‌خواهد ژورناليستي‌تر از جيراني اين برنامه را اجرا كند اما در عمل اتفاق ديگري براي برنامه «‌هفت» رخ داد و كار را به جايي رساند كه حالا مديران تلويزيون حتي تا بر زبان آوردن احتمال تعطيلي اين برنامه هم پيش رفته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار