کد خبر: 718824
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
معاون آب و فاضلاب شهری مازندران از اجراي طرح آب شیرین کن در شهرستان گلوگاه شرق استان مازندران خبر داد.
هرمز نیازآذری گفت:این طرح با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی با جدیت در حال پیگیری بوده و زمین مورد نیاز آن نیز خریداری شده است.

وی همچنین از آغاز مطالعات فاز دوم طرح جمع آوری فاضلاب خبر داد و خواستار همدلی و اهتمام جدی مسئولان در تامین آب شرب واجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شد.

نیازآذری با بیان اینکه میزان بارندگی در مازندران نسبت به سایر استان‌های کشور مناسب بوده ولی از گذشته در مهار آبهای سطحی خوب عمل نکرده‌ایم گفت: با توجه به پایین بودن تعرفه آب، شورای اسلامی شهرها می‌توانند برای ارتقای کیفیت و بهبود خدمات ارائه شده، شرکت آبفا را یاری کنند.

سیداحمد احمدی آزاد مدیر سابق آب و فاضلاب منطقه گلوگاه نیز با بیان اینکه 4200 متر اصلاح شبکه در سال گذشته دراین منطقه انجام شد، افزود: 2160 متر توسعه شبکه صورت گرفت.

وی، از مهندسی مجدد یک حلقه چاه و افزایش 25 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آن خبر داد و گفت: عملیات حفر چاه شماره 7 به اتمام رسید و در مرحله تجهیز قرار دارد و امیدواریم به زودی وارد مدار بهره برداری شود.

معاون فرماندار گلوگاه، بهره برداری از طرح آب شیرین کن را از مهم‌ترین خواسته مردم این منطقه دانست و افزود: اجرای طرح فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب در دستور کار قرار دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار