کد خبر: 718815
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کشاورزان و زارعان اردبیلی که در پرداخت بدهی خود به دلیل خشکسالی و مشکلات تولید با تأخیر و تعلل روبه‌رو می‌شوند، بدهی آنها اسمتهال شده و تسهیلاتشان تقسیط می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اردبیل با اعلام این مطلب گفت: بدهی کشاورزان خسارات‌دیده با همکاری بانک‌های عامل تقسیط و یا امهال می‌شود.

فرهاد عبدالعلی‌پور افزود: آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه طبیعی در بخش کشاورزی که توان بازپرداخت وام‌های دریافتی خود را در اثر این حوادث ندارند در شهرستان اردبیل شناسایی شده‌اند که تعداد این افراد 12 هزار و 307 نفر است.

وی ادامه داد: قرار است بانک‌های عامل شهرستان نسبت به امهال وام‌های آنها به مدت سه سال اقدام کنند که سود دوران امهال بدهی این افراد در این مدت 22 میلیارد تومان است .

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اردبیل سهم شهرستان اردبیل از تسهیلات ارزان قیمت آسیب‌دیدگان شهرستان اردبیل را یک میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: 70 هزار کشاورز برای استفاده از این تسهیلات به مبلغ 600 میلیون تومان معرفی شده‌اند.

وی همکاری تمامی بانک‌های عامل جهت تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در بانک‌ها که از طرف جهاد کشاورزی معرفی شده‌اند را خواستار شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار