کد خبر: 718813
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بازگشت 48 واحد صنعتی راکد به عرصه تولید در استان خبر داد.

اخلاق محمدیان گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته این واحد های صنعتی که تا سال گذشته راکد بودند به عرصه تولید بازگشته وفعال شده اند.

وی افزود: به منظور افزایش انگیزه در بین سرمایه گذاران برای حضور شهرک های صنعتی استان خوزستان، سال گذشته ۳۰ هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شد.

محمدیان با بیان اینکه آبیاری تمام فضای سبزهای ایجاد شده هم به شکل قطره ای است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری ۶۰ هکتار دیگر به فضای سبز شهرکهای صنعتی خوزستان افزوده شود.

وی در خصوص وضعیت روشنایی شهرک های صنعتی استان نیز گفت: در یک سال اخیر حدود ۶۰ کیلومتر از خطوط روشنایی تعمیر و راه اندازی شد و با این میزان روشنایی، تقریبا اکثر شهرکهای صنعتی خوزستان روشن هستند.

محمدیان در خصوص سایر زیرساختها گفت : در یک سال اخیر ۱۲ شهرک صنعتی در خوزستان به سیستم مخابراتی تجهیز شدند، هفت شهرک صنعتی گازدار شد و به پنج شهرک صنعتی نیز برق رسید.

وی با اشاره به کاهش اعتبارات در طول سال گذشته افزود: با این حال ۱۰۰ درصد بودجه تخصیص داده شده به شهرکهای صنعتی خوزستان جذب شد.

محمدیان ادامه داد: در طول یک سال اخیر، ۱۵۵ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی خوزستان واگذار شده که رشد خوبی نسبت به سنوات گذشته داشته است.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه بدون هیچ محدودیتی، زیرساختها برای واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی به متقاضیان فراهم است، بیان کرد: هم اکنون شاهد تحول در شهرکهای صنعتی هستیم و شرایط زیرساختی را به گونه ای فراهم کرده ایم که متقاضیان انگیزه لازم برای سرمایه گذاری را داشته باشند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار