کد خبر: 718809
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
فرماندار شهرستان نمین گفت: تا آخر اردیبهشت ماه و به صورت رسمی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان نمین با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

سید مهدی جوادی گفت: ما تمام مقدمات کار را برای کلنگ‌زنی این پروژه عظیم انجام دادیم و سعی‌مان بر این است تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم بهترین بهره‌برداری را در توسعه این منطقه از این ظرفیت عظیم و منطقه ویژه اقتصادی ببریم.

وی همجواری این منطقه را با شهرک صنعتی نوجده، فرودگاه و گمرک یادآور شد و گفت: یکی از زیرساخت‌هایی که در منطقه ویژه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد جاده دسترسی مناسب است که در این زمینه ما دو پیشنهاد را ارائه کردیم تا از این بین یکی از راه‌حل‌ها انتخاب شده و مسیر دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی نمین سهل‌الوصول باشد.

فرماندار شهرستان نمین یکی از این راه‌ها را تعریض جاده دسترسی شهرک صنعتی نوجده با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بهسازی آسفالت اعلام کرد و افزود: در این زمینه مسئولان و متولیان امر قرار است برنامه‌ریزی‌های و هدف‌گذاری‌هایشان را انجام دهند.

جوادی دومین پیشنهاد را برای سهل‌الوصول بودن جاده دسترسی به این منطقه را احداث و توسعه مسیر مابین روستای نوجده و خان کندی اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه نیز امیدواریم مسئولان امر به گونه‌ای بیندیشند تا ضمن فراهم شدن این جاده دسترسی امکان اتصال به محور پلیس راه اردبیل – مغان فراهم آمده و زمینه برای بهبود شرایط در پیشبرد اهداف بهتر و مناسب‌تر فراهم آید.

این مسئول گفت: آنچه که در این زمینه باید به آن توجه کنیم مزایای منطقه ویژه اقتصادی است که قطعا برای استان و شهرستان نمین ثمرات و نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته و در ایجاد تحول اساسی همراه با بهبود زیرساخت‌های مناسب‌تر قدمی موثر و حرکتی مفید خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار