کد خبر: 718807
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
فرماندار شهرستان دهلران از اجراي برنامه‌های مهار بیماری سالک در دهلران خبر داد.

امیدعلی سبزی در حاشیه دیدار از روند اجرای برداشت نخاله‌ها در دهلران گفت: با همه امکانات درصدد هستیم که روند بیماری سالک را در این شهر کند کنیم.

وی افزود: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌هایی که در این زمینه مسئولیت بیشتری دارند برنامه‌هایی را برای پیشگیری از این بیماری تدوین کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان دهلران ادامه داد: بیماری سالک که چندین سال است در دهلران باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان گردیده با اجرای برخی اقدامات می‌تواند مهار گردد.

وی افزود: هرس درختان در قسمت جنوب شهر، پاکسازی جنوب شهر از نخاله‌ها، عملیات سم پاشی و جونده‌کشی از جمله این برنامه‌ها می‌باشند که در دستور کار شبکه بهداشت و شهرداری دهلران قرار گرفته است.

سبزی ادامه داد: لزوم سرعت گرفتن این برنامه‌ها به جهت عوارض بدی که این بیماری در افراد ایجاد می‌کند ضروری است و از شبکه بهداشت تشدید عملیات سم پاشی و جونده کشی را خواسته‌ایم.

وی گفت: با توجه به اینکه به جهت زلزله سال گذشته تعدادی از واحدهای ساختمانی در این شهر خسارت دیده‌اند و مردم مشغول عملیات بازسازی و ترمیم خانه‌های خود می‌باشند لازم است که مردم در خصوص خارج کردن نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرستان دهلران ابراز امیدواری کرد با اجرای این برنامه‌ها از میزان ابتلای مردم دهلران به این بیماری کاسته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار