کد خبر: 718797
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز استان کرمانشاه از واگذاري بیش از ۱۰۰ واحد مسکن توسط انجمن خیران مسکن‌ساز به محرومان کرمانشاهی خبر داد.

رمضان رادک، با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که دو فرزند معلول و بیش از آن داشته باشند در اولویت خانه‌دار شدن قرار دارند، گفت: امسال حداقل 100 واحد مسکونی در اختیار این  قشر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه افزود: این انجمن در سال گذشته پیگیری‌های خرید زمین را برای ساخت مسکن قشر محروم آغاز کرده است و در حال حاضر با خرید زمین و اطلاع‌رسانی به خیران ساخت مسکن آغاز می‌شود.

رادک با اشاره به اینکه بنیاد مسکن حمایت‌هایی برای افراد فاقد مسکن واجد شرایط در نظر گرفته است، ادامه داد: این  بنیاد به هر خانوار دارای دو فرزند معلول و به بالا و فاقد مسکن 150 میلیون ریال جهت ساخت مسکن به عنوان کمک پرداخت می‌کند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز استان کرمانشاه درباره واحدهای مسکن مهر که بلاتکلیف هستند، گفت: این واحدها با همکاری خیران به طور مناسبی تکمیل و به محرومان واگذار می‌شود و قبل از واگذاری واحدها از ارگان‌هایی جهت تایید محرومیت افراد استعلام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار