کد خبر: 718795
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
امضاء تفاهم‌نامه احداث طولانی‌ترین پل معلق کابلی چند منظوره کشور در تفرجگاه عینالی تبریز با حضور سرمایه‌گذار ایرانی امروز انجام شد.

در نشستی با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان توسعه و عمران شهرداری تبریز و تیم سرمایه‌گذار ، تفاهم‌نامه اولیه احداث طولانی‌ترین پل معلق کابلی چند منظوره کشور منعقد و به امضا رسید.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری تبریز ضمن اعلام امضاء تفاهم‌نامه اولیه احداث پل معلق در تفرجگاه عینالی گفت: پل عابر پیاده معلق کابلی چند منظوره تفریحی ـ ورزشی تفرجگاه عینالی برای تسهیل کردن تردد گردشگران از ایستگاه دوم تله‌کابین به تپه بقعه و یادمان شهدای گمنام، روی دره مابین این دو مکان احداث خواهد شد که علاوه بر تسهیل تردد انتظار می‌رود با تبدیل شدن به یکی از جاذبه‌های گردشگری، گردشگران داخلی و خارجی در تفرجگاه عینالی به طور چشمگیری افزایش یابد.

مسعود برزگر جلالی حمایت معاون محترم استانداری آذربایجان‌شرقی و شهردار کلانشهر تبریز را در اجرای این طرح بسیار موثر دانست و افزود: در مدت کم روند تشکیل چندین جلسه مذاکره با تیم سرمایه‌گذار، بررسی طرح، کسب مجوزهای لازم و انعقادتفاهم‌نامه از سرعت خوبی برخوردار بود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عقد قرارداد نهایی و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری تبریز گفت: این پل با 400 متر طول و 3 متر عرض و احتمالاً در دو طبقه در نوع خود بی‌نظیر و برای نخستین بار در کشور احداث می‌شود که با ایجاد امکانات جانبی در کنار آن، علاوه بر افزایش تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان تفرجگاه و استفاده‌کنندگان، زمینه سرمایه‌گذاری در محوطه ایستگاه دوم تله کابین را نیز افزایش خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار