کد خبر: 718726
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
مسئول کنگره ملی شهدای گمنام عنوان کرد:
مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر از در نوبت بودن 180 دانشگاه کشور برای تشییع شهدای گمنام خبر داد و گفت: تفحص در خاک عراق همچنان ادامه دارد.
محمد دانشور در حاشیه بازدید از مرقد شهدای گمنام شهر کلاته‌رودبار در خصوص فعالیت‌های کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور اظهار داشت: کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در زمینه تشییع و تدفین و نیز جست‌وجوی شهدای گمنام و جاویدالاثر فعالیت دارد.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، «شهدا امامزادگان عشق هستند»؛ یکی از اهداف کنگره، ایجاد فضای مناسب و مرکز فرهنگی در کنار مرقد مطهر شهداست.
مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور ادامه داد: در دنیای امروز که با هجمه‌های مختلفی از سمت دشمن روبه‌رو هستیم، مرقد مطهر و پاک شهدا می‌تواند به عنوان یک مرکز فرهنگی آگاه‌کننده و روشن‌کننده مردم مدنظر باشد.
دانشور در خصوص جست‌وجوی شهدای جاویدالاثر گفت: در زمینه جست‌وجو و تفحص شهدا در مناطق مختلفی کار تفحص انجام می‌شود؛ در مناطق عملیات رمضان، خیبر، تک دشمن، والفجر 8، کربلای 4 و 5 و... و همچنین در خاک عراق در مناطقی همچون حاج عمران، زبیدات و ام‌الرساس در حال تفحص پیکر شهدای عزیز کشورمان هستیم
مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در خصوص تشییع و تدفین شهدا گفت: در یک هزار و 145 نقطه در کل کشور تشییع و تدفین داشتیم و 180 دانشگاه هم در نوبت تشییع و تدفین شهدای گمنام هستند.
دانشور ادامه داد: حضور شهدا در مناطق مختلف کشور نشان از عزت و عظمت شهدا دارد و همچنین نشان‌دهنده ارادت مردم به شهدای کشورمان است.
وی ادامه داد: پیام شهدا روشن و همانا، پیروی از ولی‌فقیه است؛ کاری نکنیم آن دنیا شرمنده شهدا شویم و خیلی از شهدا سفارش کردند چادر بانوان ارزنده‌تر از خون شهیدان است..
مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور گفت: یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های ما در عصر حاضر این است که ادامه‌دهنده راه و هدف شهدا باشیم و همراه با شهدا در جبهه آخرالزمان همراه حضرت حجت (عج) حضور داشته و در خط اول منتظران آن حضرت باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر