کد خبر: 718707
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
امام جمعه موقت سمنان خبر داد:
امام جمعه موقت سمنان از جذب 54 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مصلای سمنان خبر داد.
 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر عبدوس در جلسه هیئت مدیره ساخت مصلای سمنان در فرمانداری سمنان با اشاره به عملکرد سال گذشته، پیگیری مشکلات و تسریع در عملیات عمرانی و ساخت مصلی گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در جذب اعتبارات، برای تکمیل مصلی 54 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.
وی تصریح کرد: این اعتبار در راستای تکمیل رواق‌ها و نصب ستون‌ها در مصلی هزینه خواهد شد.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به جایگاه معنوی مصلای سمنان، از آن به عنوان یکی از پایگاه‌های دینی یاد کرد که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فرماندار شهرستان سمنان و نایب رئیس هیئت مدیره ساخت مصلای سمنان نیز در این جلسه خواستار اجرای عملیات ساخت و ساز و نصب ستون‌ها همزمان با انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد برای ساخت و نصب رواق‌های شمالی و شرقی شد.
حسن سعدالدین افزود: اعتبارات موجود براساس برنامه زمان‌بندی تدوین شده در سال 94 هزینه خواهد شد.
وی تکمیل و بهره‌برداری کامل مصلی را نیازمند اعتبارات بیشتری دانست و تصریح کرد: مصلای سمنان در ترویج فرهنگ دینی شهرستان سمنان اثرگذار است و به یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های فرهنگی دینی سمنان مبدل خواهد شد.
جواد امامی، مدیرعامل ساخت مصلای سمنان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در ساخت و نصب 39 رواق جنوبی، خواستار معرفی بازرس و حسابرس از سوی هیئت امنا برای پیگیری امور شد.
در این جلسه مقرر شد: برای تعیین بازرس و حسابرس جهت نظارت‌های کارشناسی مالی و عملکرد هیئت مدیره، تهیه برنامه زمان‌بندی هزینه‌کرد اعتبارات در سال 94، تصویب آیین‌نامه معاملات توسط هیئت مدیره، پیگیری انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم برای ساخت سازه فلزی و 80 ستون مابقی رواق‌ها، نصب 39 ستون رواق جنوبی ظرف 15 روز، انعقاد قرارداد با پیمانکاران بومی در ساخت رواق‌ها پس از نصب اسکلت فلزی، تعیین برگزاری جلسات هیئت مدیره به صورت هر ماه یک بار و پیگیری تعیین محل دفتر هیئت مدیره اقدامات لازم صورت پذیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر