کد خبر: 718379
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
دومین دوره مسابقات ورزشی شهرهای خواهرخواهنده اصفهان از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت ماه امسال در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود و ۲۴۰ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۹ تیم خارجی و ۷ تیم داخلی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: دومین دوره مسابقات شهرهای خواهرخوانده اصفهان در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته و به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.محمدصادق پسندیده افزود: ۹ تیم از کشورهای آلمان، روسیه، عراق، چین، مالزی، ارمنستان و مصر و ۷ تیم از کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. وی گفت: تیم‌های آلمان، روسیه، مصر، عراق و تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به همراه تیم بسکتبال اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در رشته بسکتبال با ویلچر و از ۲۲ تا ۲۴ اریبهشت ماه در سالن شهدای مخابرات اصفهان با هم به رقابت می‌پردازند. همچنین تیم‌های روسیه، عراق، چین، مالزی، ارمنستان و تیم‌های گز سکه، ذوب‌آهن اصفهان و تیم‌های ملی (الف) و (ب) ایران در رشته والیبال نشسته با هم مسابقه خواهند داد که سالن ملت، میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.
دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان ادامه داد: در مجموع ۲۴۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات حضور دارند که در هتل‌های عالی‌قاپو و زهره اسکان خواهند داشت. سالن ایثار و یکی از سالن‌های شهرداری اصفهان نیز به تمرین تیم‌های شرکت‌کننده اختصاص خواهند یافت.پسندیده اضافه کرد: تیم‌ها بر اساس رنکینگ و با توجه به نظر کمیته فنی مسابقات در ۲ گروه ۴ تیمی گروه‌بندی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار