کد خبر: 718264
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سید اسماعیل سجادی از شهدای افغان مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند برگزار شد.

ایرنا: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید اسماعیل سجادی روز پنجشنبه با حضور برخی از مسوولان ، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از میدان امیرکبیر کیلان از توابع شهرستان دماوند، برگزار و پیکر این شهید والامقام در گلزار بهشت فاطمه (س) این شهر به خاک سپرده شد.

شهید سجادی از شهدای افغان مدافع حرم حضرت زینب (س) بود که در درگیری های اخیر گروهک های تروریستی ضد اسلامی داعش در سوریه و در سن 25 سالگی، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در این مراسم اظهار کرد: شهید سجادی از شهدای افغان مدافع حرم در سوریه بود که هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امیر مرادی گفت: خانواده این شهید بزرگوار در شهر کیلان سکونت دارند و به همین سبب، پیکر شهید در این شهر تشییع و تدفین شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم شهرستان دماوند و اتباع افغان ساکن در این منطقه وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت، افزود: شهادت این شهید افغان در سوریه، نشان از وجود وحدت و انسجام همه مسلمانان است که امروز بر خلاف تلاش های دشمنان برای تفرقه افکنی، در بین مسلمانان برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) دیده می شود.

مرادی به تقارن این مراسم با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: تجمع باشکوه مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار ، با وجود حوادث اخیر عربستان و یمن، پاسخ کوبنده ای به دشمنان است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
رحمه الله علیهم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار