کد خبر: 718182
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
مجتبی محرمی فوتبالیست سالهای دور پرسپولیس که اغلب هواداران فوتبال بخاطر روحیه جنجالی و یاغیگری وی را می شناختند مدتها بعد از خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفته به بازیگری روی آورد.

سینماژورنال: مجتبی محرمی فوتبالیست سالهای دور پرسپولیس که اغلب هواداران فوتبال بخاطر روحیه جنجالی و یاغیگری وی را می شناختند مدتها بعد از خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفته به بازیگری روی آورد.

به گزارش سینماژورنال البته اینکه چهره های هنری به سمت ورزش می آیند و چهره های ورزشی به سمت هنر چندان ماجرای عجیبی نیست که بخواهیم مورد محرمی را هم موردی عجیب قلمداد کنیم.

پژمان جمشیدی،علی انصاریان، بهروز رهبری فر و علی موسوی از جمله چهره های دو تیم پرطرفدار پایتخت بودند که اخیرا بازیگری را تجربه کردند.

مدتها قبل از اینها نیز فوتبالیستهایی نظیر عزیز اصلی، مهراب شاهرخی، جواد زرینچه، غلام فتح آبادی، مجید سبزی، احمدرضا عابدزاده و حتی علی پروین بازیگری را تجربه کردند.

داستان مردی که با دخترانش روزگار می گذراند

حالا مجتبی محرمی هم بناست در درامی خانوادگی به نام "بخاطر تو” ایفای نقش کند؛ فیلمی در فرمت ویدیویی به کارگردانی پرند زاهدی که گویا داستان زندگی مردی را روایت میکند که همسرش را از دست داده و با دخترانش روزگار می گذارند.

محرمی خودش درباره دلیل ورود به دنیای بازیگری به سینماژورنال میگوید: راستش را بخواهید دیدم همه رفقایمان بازیگر شده اند پیش خودم گفتم من هم بازیگری را تجربه کنم تا عیار این حیطه هم دستم بیاید.

بنا بود در کیش ایفای نقش کنم

وی درباره آشنایی با پرند زاهدی کارگردان "بخاطر تو” بیان می دارد: ایشان از دوستان قدیمی ماست و چندی قبل هم بنا بود با یکدیگر پروژه ای تصویری را در کیش به سرانجام برسانیم و حتی برای بازدید لوکیشن به کیش هم رفتیم اما در نهایت کار به نتیجه نرسید. اخیرا ایشان فیلمنامه جدیدی نوشتند و به من پیشنهاد دادند.

شخصیتی را ایفا میکنم که شبیه خودم است

ستاره معترض دهه های۶۰ و ۷۰ فوتبال ایران که درگیری اش با امیر قلعه نویی در دربی دی ماه ۷۳ از خاطرات محو نخواهد شد، درباره ویژگیهای کاراکترش در "بخاطر تو” اظهار می دارد: از ابتدا هم نظرم این بود که اگر بنا باشد بازیگری کنم شخصیتی را ایفا کنم که به خودم نزدیک باشد. پرند زاهدی هم لطف کرد و فیلمنامه "بخاطر تو” را کاملا بر مدار ویژگیهای رفتاری خودم نوشتند ضمن اینکه به کار قدری هم پیرنگ ورزشی دادند تا ایفای نقش برایم راحتتر شود.

طغیانگری هم بخشی از شخصیتم است

وقتی از محرمی می پرسیم آیا در "بخاطر تو” آن شمایل طغیانگر و عاصی دوران فوتبالش را نشان خواهد یا نه با تلخندی به سینماژورنال می گوید: به هر حال این طغیانگری هم بخشی از روحیات شخصی من است و فیلمنامه طوری نوشته شده که این طغیانگری و عاصیگری هم در شخصیت باشد.

مجتبی محرمی
مجتبی محرمی

تست بازیگری هم دادم

محرمی که برای بازی در این اولین تجربه تصویری اش تست بازیگری هم داده ادامه می دهد: برای اینکه کارگردان در انتخاب آزاد باشد حتی چند تست بازیگری هم از من گرفتتند و من هم سعی کردم طوری کار کنم که بتواند به درستی به انتخاب دست زند. البته تست بازیگری هم بیشتر بر محوریت شخصیت خودم بود و برای همین زیاد سخت نبود که نقش خودم را در برابر یک کارگردان به اجرا گذارم.

مهرداد پیشتر هم فعالیت هنری داشته

به جز مجتبی محرمی یکی دیگر از فوتبالیستهای سابق پرسپولیس یعنی مهرداد میناوند هم بناست در "بخاطر تو” ایفای نقش کند. محرمی درباره این حضور می گوید: البته تا آنجایی که من می دانم مهرداد و من تنها فوتبالیستهای این کار هستند و فوتبالیست دیگری در پروژه حضور ندارد. البته مهرداد سابقه فعالیت هنری دارد و به هر حال خوانندگی کرده و مطمئنا از من در این زمینه پیشروتر است.

پژمان از ابتدا هم هنرمند بود و اشتباهی آمده بود سراغ فوتبال

این فوتبالیست خوش تکنیک درباره حضور پررنگ پژمان جمشیدی در عرصه بازیگری و مقایسه وضعیت پژمان با خودش بیان می دارد: قضیه پژمان واقعا متفاوت است. فکر می کنم پژمان اصلا از ابتدا هم هنرمند بود و اشتباهی آمده بود سراغ فوتبال کمااینکه در فوتبال هم نتوانست به اندازه بازیگری مطرح شود. من اما یک فوتبالیست هستم و فقط برای تجربه کردن است که می خواهم بیایم سراغ بازیگری.

اصلا به رقم قرارداد فکر نمی کنم

یکی از انتظارات فوتبالیستها وقتی بناست شهرت آنها عاملی شود برای جلب مخاطب برای یک فیلم، تخصیص رقم مالی بالا برای مبلغ قرارداد است. محرمی درباره این موضوع اما کاملا بی چشمداشت است. وی می گوید: من فکر میکنم هر چقدر هم که شهرت فوتبالی داشته باشید باز هم وقتی می خواهید بازیگر شوید مانند یک بازیگر آماتور هستید. یک بازیگر حرفه ای که سالها تجربه کسب کرده می تواند درباره رقم قرارداد صحبت کند اما من که بازیگر نیستم و اصلا هم برای کسب درآمد وارد این حیطه نمی شوم.

دعا کنید جلوی دوربین سکته نکنم

مجتبی محرمی که متولد اردیبهشت ۴۳ در تهران است درباره اینکه آیا فکر می کند این اولین تجربه بازیگری امتدادی باشد بر ادامه حضور در حیطه بازیگری به سینماژورنال می گوید: شما دعا کنید جلوی دوربین سکته نکنم و کار آن طور که پیش بینی شده دربیاید تا بعد برای آینده تصمیم گیری کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار