کد خبر: 718181
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
وزارت دفاع در بيانيه‌اي با هشدار نسبت به هرگونه كارشكني در روند كمك‌هاي غذايي و دارويي مردم ايران به مردم مظلوم يمن تأكيد كرد: عواقب هرگونه اقدام تحريك‌آميز و ماجراجويي شرورانه در مسير كمك‌رساني به مردم يمن، بر عهده رژيم آل‌سعود و امريكا خواهد بود.
وزارت دفاع در بيانيه‌اي با هشدار نسبت به هرگونه كارشكني در روند كمك‌هاي غذايي و دارويي مردم ايران به مردم مظلوم يمن تأكيد كرد: عواقب هرگونه اقدام تحريك‌آميز و ماجراجويي شرورانه در مسير كمك‌رساني به مردم يمن، بر عهده رژيم آل‌سعود و امريكا خواهد بود.
اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع در واكنش به اظهارات سخنگوي پنتاگون كه كمك دارويي و غذايي مردم ايران به مردم يمن را اقدامي ماجراجويانه و تحريك‌آميز تلقي كرده است با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوميت شديد حملات ددمنشانه رژيم آل‌سعود به يمن اعلام كرد: امريكا با حمايت از نسل‌كشي در يمن شريك جرم جنايتكاران جنگي است و كمك‌هاي غذايي و دارويي مردم ايران اقدامي بشردوستانه، براي التيام بخشيدن به آلام مردم مظلوم يمن است.
در اين بيانيه، تأكيد پنتاگون به تغيير مسير كشتي حامل كمك‌هاي بشردوستانه مردم و سازمان‌هاي مردم نهاد ايران كه تعدادي از آزادگان جهان با مليت‌هاي مختلف نيز در آن حضور دارند و به اذعان خودشان فاقد هرگونه سلاحي مي‌باشد به بندر جيبوتي كاملاً غير‌منطقي دانسته، آمده است: چه تضميني وجود دارد كه اين كمك‌ها سريعاً به دست مردم مظلوم يمن برسد و اگر واقعاً سازمان‌هاي بين‌المللي به ويژه سازمان ملل قصد كمك به مردم مظلوم يمن را دارند با اتخاذ تدابير لازم جلوي حملات وحشيانه رژيم آل‌سعود را گرفته، به طور كامل آن را متوقف كنند.
در بخش ديگري از اين بيانيه با اشاره به مواضع ضد‌بشري امريكا تصريح شده است: امريكا با اتخاذ اينگونه مواضع ضدبشري و حمايت از رژيم‌هاي كودك‌كشي همچون رژيم‌صهيونيستي و آل‌سعود روز به روز نزد افكار عمومي منطقه به ويژه مردم يمن منفورتر مي‌شود.
در اين بيانيه همچنين با هشدار نسبت به هرگونه كارشكني در روند كمك‌هاي غذايي و دارويي مردم ايران به مردم مظلوم يمن آمده است: عواقب هرگونه اقدام تحريك‌آميز و ماجراجويي شرورانه در مسير كمك‌رساني به مردم يمن، بر عهده رژيم آل‌سعود و امريكا خواهد بود.
    افخم: اجازه بازرسي از كشتي نجات را نمي‌دهيم
سخنگوي وزارت امور خارجه نيز گفت: به كشورهاي درگير در جنگ يمن اجازه بازرسي كشتي حامل كمك‌هاي انساني جمهوري اسلامي ايران داده نخواهد شد.
مرضيه افخم در مورد ارسال كمك‌هاي انسان دوستانه جمهوري اسلامي ايران براي مردم بي‌دفاع يمن گفت:متأسفانه محاصره كينه‌توزانه كشورهاي متجاوز به يمن كه قريب 50 روز تداوم داشته شرايط زندگي و گذران امور اوليه در اين كشور را بسيار وخيم كرده و در آستانه فاجعه انساني قرار داده است. وي افزود: طي روزهاي گذشته موضوع ضرورت ارسال فوري كمك‌هاي غذايي و دارويي با نهادهاي بين‌المللي مسئول در اين زمينه به طور فشرده پيگيري و ارسال كمك‌هاي جمهوري اسلامي ايران آغاز شده است كه اميدواريم در اولين زمان و با هماهنگي دفتر امور كمك‌هاي انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد به دست مردم يمن برسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
0
کشورهای عربی یه کودک ٢ ساله به اسم جمهوری اسلامی رو نتونستن با همه قوا به زانو دربیارن. با همه تجهیزاتشون. حالا همون کودک به لطف خدا یه جوان ٣۶ساله اماده و پخته ست..خودشونم اینو خیلی خوب میدونن. ان الله معنا..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار