کد خبر: 718025
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 163 نفر از معلمان استان سمنان در رده‌های شهرستانی، استانی و کشوری نمونه شدند.
 در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از جمعی از دانشجویان پردیس‌های برادران و خواهران دانشگاه فرهنگیان سمنان با حضور استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مسئولان و اساتید دانشگاه فرهنگیان سمنان تقدیر شد.
محمدرضا جهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم با تأکید بر لزوم تجلیل از مقام شامخ معلمان در عرصه تعلیم و تربیت گفت: 9 هزار و 300 معلم در آموزش و پرورش در حال خدمت‌رسانی به 108 هزار نفر دانش‌آموز است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص سهمیه استانی معلمان نمونه کشور اظهار داشت: طبق شاخص‌های مقرر شده در انتخاب معلمان نمونه، در حوزه شهرستان 156 نفر و در سطح استانی 6 نفر و در بخش کشوری یک نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.
نفیسه صالحی، سرپرست پردیس الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان سمنان نیز گفت: 270 دانشجو‌معلم در پردیس الزهرا (س) در سه رشته زبان انگلیسی، تربیت‌بدنی و علوم تربیتی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد، 190 نفر سهمیه استان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان بیان کرد: پردیس برادران با وجود هفت رشته و بیش از 400 دانشجومعلم فعالیت دارد و دانشجویان در آن به خوبی در حال تحصیل هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر