کد خبر: 717861
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
وزير سابق اطلاعات:
وزير سابق اطلاعات بر لزوم توجه به فتنه‌هاي دشمنان انقلاب و اسلام در آينده تأكيد كرد و گفت: اتاق فكر صهيونيست‌ها فتنه‌هاي بزرگ‌تر از سال ۸۸ را براي كشور برنامه‌ريزي كرد‌ه‌اند.
وزير سابق اطلاعات بر لزوم توجه به فتنه‌هاي دشمنان انقلاب و اسلام در آينده تأكيد كرد و گفت: اتاق فكر صهيونيست‌ها فتنه‌هاي بزرگ‌تر از سال ۸۸ را براي كشور برنامه‌ريزي كرد‌ه‌اند.
حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در يادواره شهداي مدرسه علميه حقاني، اظهار كرد: در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي، دشمنان به دنبال ايجاد فتنه‎هاي گوناگون در كشور بودند و اين فتنه‌ها همگي بر گرفته از اتاق‌هاي فكر صهيونيست‌ها بود و بايد مطمئن باشيم كه آنها فتنه 88 را پي‌ريزي كردند و امروز نيز به دنبال فتنه بزرگ‌تري هستند.
 وي افزود: روحانيت نقش بسيار مهمي در مقابله با آسيب‌ها و كشاكش‎هاي ضدنظام دارد؛ همان‌گونه كه روحانيت درصد سال گذشته اين چنين رفتار كرده است؛ روحانيون مظهر تجلي دين هستند و يهود هم از ابتدا با دين و اين مظاهر اصيل دين مشكل داشت.
يهوديان در دربار معاويه نيز حضور پيدا كردند و از وي براي ضربه به اسلام سود بردند و اين حضوردر دوره‌هاي مختلف ادامه يافت و امروز نيز به اشكال مختلف ادامه دارد. يهوديان امروز نيز به دنبال معاويه‌هايي هستند كه از اين طريق به جامعه اسلامي ضربه بزنند.
مصلحي با بيان اينكه «يكي از فعاليت‎هاي مهم يهوديان در سراسر جهان، ايجاد اتاق‎هاي فكر مقابله با نظام اسلامي است و آنها از عوامل داخلي براي اجراي نقشه‎هاي پليد خود سود مي‎جويند»، گفت: يكي از خروجي‌هاي اين اتاق‎هاي فكر خارج كردن ذهنيت و روحيه امريكا ستيزي در مردم است؛ براي اين كار نقشه‎هاي فراواني در ذهن دارند. آنها روي آقازاده‌ها كار خواهند كرد و از اين طريق سعي مي‎كنند به كشور ضربه وارد كنند؛ از يك طرف كار فرهنگي و زيرساختي مي‎كنند و از ديگر سوي در مذاكرات براي ما شرط و شروط مي‎گذارند.
وزير سابق اطلاعات افزود: آنها مي‎خواهند بغض و كينه مردم نسبت به امريكا را از بين ببرند و به همين دليل سعي مي‎كنند با ارائه چهره‌اي منطقي و حق‌مدار و صلح‌طلب توپ را به زمين ما بيندازند و مسئولان ما را به عنوان مقصران به نتيجه نرسيدن مذاكرات و اين وضعيت بد و تحريمي جلوه دهند.
وي ادامه داد: دشمنان در طول تاريخ اسلام به دنبال اضمحلال كشور بوده‌اند و به همين دليل از هر فشاري در اين رابطه استفاده خواهند كرد؛ بايد با شناخت حيله‎هاي دشمنان در اين امور اقدام كنيم. مصلحي با بيان اينكه «مذاكره‌كنندگان امريكايي از 100 حقوقدان براي بيان كلماتشان استفاده مي‌كنند»، گفت: بايد مراقب عوامل فتنه‌زا در كشور باشيم؛ زيرا دشمنان روي اين مهره‎ها سرمايه‌گذاري كرده‎اند. دستگاه اطلاعاتي ما اين حركات را رصد كنند و اين طرح را در اختيار تيم مذاكره‌كننده قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار