کد خبر: 717780
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: حسنی مجری خوبی است و اتفاقاً کارش را با من و برنامه «کوله پشتی» شروع کرد که آن زمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بودم.الان با توجه به اتفاقات اخیر، برگرداندن فرزاد حسنی به جایگاه قبلی، زمان می برد.

کافه سینما: غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: حسنی مجری خوبی است و اتفاقاً کارش را با من و برنامه «کوله پشتی» شروع کرد که آن زمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بودم.

او به سرعت به خاطر استعداد و توانمندی بالایش و اینکه اهل مطالعات علمی در حوزه های مختلف است و همچنین شادابی و طراوتی که برنامه های مذکور نیاز دارند و او با نحوه اجرایش به آنها بخشید، توانست بین مخاطبان جایگاه خاصی پیدا کند. ضمن اینکه در این راه تجربه های بازیگری اش هم به کمک او آمدند. برنامه های بعدی او ایجاد شد که به او ضربه زد.

بعد از همان اتفاقی که روی آنتن افتاد ...

بله، حالا اینکه تغییر این مسئله چقدر به او یا طراحان بر می گردد، کاری ندارم. الان با توجه به اتفاقات اخیر، برگرداندن فرزاد حسنی به جایگاه قبلی، زمان می برد.

پس به طور کامل حذفش نکرده اید؟

نه ما کسی را حذف نمی کنیم. یکسری قواعدی وجود دارد که باید رعایت شوند. به ویژه یک مجری که پیشانی رسانه قرار دارد و با معذوریت های مضاعفی مواجه است.

او با عوامل پشت صحنه فرق دارد و باید خیلی چیزها را رعایت کند. الان به استاندارد سازی آداب معاشرت مجریان در خارج از حوزه رسانه هم می پردازیم. یک مجری یا چهره شناخته شده به هر حال حتی اگر خودش دوست نداشته باشد، نباید به هر جایی برود و هر کاری را انجام دهد.

برخی دوستان متاسفانه از این موارد عدول می کنند و سازمان ناگزیر می شود مدتی از آنان استفاده نکند و این به معنای حذف کاملشان نیست. این افراد نیاز به آموزش بیشتر و تفهیم مسائل ذکر شده دارند تا برگردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
تصمیم گیری مناسبی است.تنبیه اشتباه
در هر شغلی متناسب با همان شغل است.رفتار حسنی در اجرا"خارج ازعرف
مجری گری است"این شارابی وطراوت نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار