کد خبر: 717668
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
نيروي انتظامي هم به لحاظ مأموريت و وظيفه و هم به عنوان يك دستگاه متعلق به نظام و انقلاب وظيفه دارد با مظاهر فساد، فحشا، آسيب‌ها و ناهنجاري‌ها قاطعانه مبارزه كند.
نيروي انتظامي هم به لحاظ مأموريت و وظيفه و هم به عنوان يك دستگاه متعلق به نظام و انقلاب وظيفه دارد با مظاهر فساد، فحشا، آسيب‌ها و ناهنجاري‌ها قاطعانه مبارزه كند.
به گزارش تسنيم، سردار سيدمسعود جزايري، معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در نشست معاونان اجتماعي نيروي انتظامي سراسر كشور، گفت: يكي از وظايف نيروي انتظامي جلوگيري از تعميق چالش‌ها و ناهنجاري‌هاي اجتماعي و جلوگيري از ورود آنها به عرصه تهديد‌گري نظام است.
وي گفت: ايجاد بي‌تفاوتي‌ در برخي دستگاه‌ها نسبت به روند تحولات فرهنگي اجتماعي كشور و بي‌توجهي به مسئله بسيار مهم امر به معروف و نهي از منكر موجب تبديل آسيب‌ها به بحران و تهديد مي‌شود و اين يك وظيفه همگاني است كه در برابر آن بايد مقابله جدي صورت پذيرد.
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: در حكومت دين‌پايه جمهوري اسلامي ايران، همه ركن‌هاي نظام بر پايه دين معنا و مفهوم مي‌يابند و بر اين اساس نيروهاي مسلح وظيفه دارند از يك طرف فضاي مسلماني، تدين، غيرت، معرفت و بصيرت را در سازمان‌هاي خود تقويت كنند. از طرف ديگر بايد از ارزش‌ها و بايد و نبايدهاي نظام پاسداري به عمل آورند. سردار جزايري گفت: نگاه نيروي انتظامي به ولي‌فقيه و قوانين واضح و آشكار الهي و قوانين موضوعه ناشي از آن است و خود را مقلد مي‌داند نه مجتهد. منبع تقليد و اجتهاد خود را ناشي از ولي‌فقيه و رهبري مي‌داند و لذا سايرين بايستي خود را با اين رويه و خط‌مشي هماهنگ كنند. فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار داشت: نيروي انتظامي مظهر حاكميت و امنيت است و نقشي بي‌بديل در امنيت فردي، اجتماعي، اخلاقي و روحي و رواني در جامعه دارد. با قاطعيت بايد نسبت به ارتقاي اين نقش حساس خود اهتمام ورزد و مراقبت كند نگاه‌هاي غيرهمساز تأثيري در روحيه و انگيزه و انقلابي‌گري كاركنان خدوم اين نيرو نداشته باشد.
سردار جزايري در پايان گفت: اگر جلوي گناه، بي‌قانوني، فساد و فحشا به خصوص جلوه آشكار و علني آن گرفته نشود و قبح اين‌گونه ناهنجاري‌ها شكسته شود، روي «كارآمدي نظام» و نيز «اعتماد اجتماعي» تأثير منفي خواهد داشت و نيروي انتظامي هرگز با اين بليه راضي نخواهد شد. وي در حاشيه اين نشست و در سؤال درباره برگزاري بعضي از كنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها اظهار داشت: نيروي انتظامي وظيفه دارد با افراد مسئله‌دار، خوانندگان ضدانقلابي و آنها كه در جريان فتنه سال 88 به ساز امريكا و انگليس خواندند و رقصيدند و با هرگونه بي‌بندوباري با جديت برخورد كند. سازمان‌هاي متولي دقت كنند كه فراتر از اين مقررات عمل نكنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار