کد خبر: 717357
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه متهم پرونده ماجرای مهاباد به جرم خود اعتراف کرده است گفت: این فرد هیچ جایگاه امنیتی ندارد و یکی از اهالی همان استان است.
تسنیم: سردار منتظرالمهدی با اشاره به ماجرای مهاباد و ناآرامی‌های رخ داده در این شهر به دنبال فوت یک دختر جوان در یکی از هتل‌های این شهر اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه، شبکه‌های معاند تلاش کردند با غلو کردن، جوی امنیتی را در این شهر حاکم کنند که خوشبختانه با حضور به موقع مأموران انتظامی استان و خویشتنداری پرسنل، جو آرامی در شهر حاکم است.

وی با بیان اینکه طی این ماجرا تعدادی از افراد مجروح شدند و به صورت سرپایی درمان شدند گفت: خوشبختانه این ماجرا هیچ کشته‌ای نداشته و جوسازی‌های اخیر انجام شده در خصوص کشته شدن تعدادی از افراد بعد از این ماجرا صحت ندارد.

منتظرالمهدی با تکذیب ادعای برخی شبکه‌های معاند مبنی بر دست داشتن یک مأمور امنیتی یا انتظامی در ماجرای فوت دختر جوان خاطرنشان کرد: در این پرونده هیچ ردپایی از مظنون امنیتی موجود نیست و مظنون اصلی که یکی از اهالی همین استان بوده دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است که به جرم خود نیز معترف است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره دستگیری عوامل آتش زدن هتل تارا و انگیزه این اتفاق گفت: تعدادی به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و این اتفاق در حالی رخ داد که مردم و اهالی آن منطقه به هتل و رئیس آن معترض بودند.

وی در تشریح علت وقوع حادثه گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که خانم جوان فوت‌شده از اطلاع یافتن خانواده خود و رئیس هتل محل کارش از موضوع مطلع شد و قصد داشت از بالکن اتاق به بالکن دیگری برود که متأسفانه سقوط کرد و جان باخت.

منتظرالمهدی در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق به هیچ‌وجه در مواجهه با مأموران اماکن و انتظامی رخ نداده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
1
از زحمات نیروی محترم انتظامی تشکر وقدر دانی می شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار