کد خبر: 717145
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
بانک مرکزی اطلاعیه داد:
بانک مرکزی با هشدار نسبت به عدم اجرای نرخ های جدید سود توسط بانک ها اعلام کرد: بازرسان این بانک به صورت جدی در این زمینه نظارت خواهند کرد.
 مهر: بانک مرکزی با اعلام اینکه مردم می توانند شکایات خود را در مورد نرخ های سود بانکی به بانک مرکزی اعلام کنند گفت: تلفن پیام گیر روابط عمومی، آماده دریافت شکایات مردمی است.

در اطلاعیه بانک مرکزی آمده است: مردم شریف ایران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بانک ها از مفاد «دستورالعمل ناظر بر سياست‌هاي پولي و اعتباري در سال ۱۳۹۴» مراتب را به بانک مرکزی گزارش نمایند.

متعاقب ابلاغ «دستورالعمل ناظر بر سياست‌هاي پولي و اعتباري در سال ۱۳۹۴» به شبکه بانکی، از روز چهارشنبه ۱۳۹۴.۰۲.۱۶ اجرای مفاد دستورالعمل فوق برای کلیه بانک ها و موسسات اعتباری الزامی است و بازرسان بانک هم با جدیت به این مقوله نظارت خواهد نمود.

این گزارش می افزاید: مردم شریف ایران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بانکها از مفاد دستورالعمل مورد اشاره،  شکایات خود را از طریق تلفن پیام گیر روابط عمومی به شماره ۲۹۹۵۴۸۵۵ اعلام نمایند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
1
وقتی ملت بزرگ ما تحریم های بین المللی ظالمانه را دور می زند سود بانکی که جای خود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
1
تمام کارهای اعضای اقتصادی کابینه بویزه بانک مرکزی برعکس جریان جامعه است. درک درستی از وضعیت اقتصادی جامعه دربالادستی وجود نداره. فقط به فکر افتخارکاذب ودستورین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار