کد خبر: 716994
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خواستار شد :
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خواستار نگاه ویژه مسؤل استانی به ویژه شرکت برق منطقه ای استان اصفهان به وضعیت تأمین انرژی برق مردم شهرستان ولایتمدار کاشان و بازنگری در تعرفه های مصرف برق ساکنان این شهرستان گرمسیری شد.

علی رسول زاده در آئین تودیع و معارفه رؤسای وقت و جدید اداره برق شهرستان کاشان در سخنانی با اشاره به ویژگی های مثبت اخلاقی و خدمات مهندس امیرحسین زیلوچیان در مدت تقریبأ طولانی حضور خود در سمت ریاست تشکیلات اداره برق این شهرستان اظهار امیدواری کرد مهندس عرب بیگی در مقام رئیس و مسؤل جدید اداره برق کاشان بتواند با تکیه بر اخلاق نیکو و سوابق مدیریتی قبلی خود و پایبندی به شعار راهبردی همدلی و همزبانی و سعی و تلاش ویژه برای مردم این خطه منشأ اثر و خدمت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همچنین با اشاره به وضعیت آب و هوای گرم و خشک شهرستان کاشان که در اوقاتی از تابستان هر سال از جمله گرم ترین مناطق کشور محسوب می شود خواستار نگاه ویژه مسؤلین استانی به ویژه رئیس شرکت برق منطقه ای استان اصفهان در مورد بازنگری در تعرفه های مصرف برق مردم این شهرستان در تابستان با توجه به ازدیاد استفاده از کولرهای آبی شد. رسول زاده در عین حال گسترش فرهنگ صرفه جوئی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه انرژی در بین اقشار مردم به خصوص خانواده ها را از لوازم رسیدن به جامعه ای مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  باید در زمینه تولید و مصرف انرژی بویژه در بخش برق فرهنگ سازی شود تا در ذهن آیندگان از ما تصویر مثبتی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در ادامه با بیان کمبود روشنائی مورد نیاز در برخی از معابر و خیابان های این شهر از مسؤلین شرکت برق منطقه ای استان اصفهان و همچنین رئیس جدید اداره برق شهرستان کاشان خواست تا در این باره تدبیر و چاره اندیشی کنند.

گفتنی است در این آئیین که مهندس علاقمندان رئیس شرکت برق منطقه ای استان اصفهان نیز حضور داشت ، رسول زاده خواستار انتصاب رئیس جدید اداره برق شهرکاشان در هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای استان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار