کد خبر: 716934
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
وزير اطلاعات احساس امنيت را مهم‌تر از وجود امنيت دانست و عدم اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي وزارت اطلاعات را در اين راستا توصيف كرد و گفت هفته‌اي نيست كه فعاليت ضد امنيتي در كشور كشف و خنثي نشود.
وزير اطلاعات احساس امنيت را مهم‌تر از وجود امنيت دانست و عدم اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي وزارت اطلاعات را در اين راستا توصيف كرد و گفت هفته‌اي نيست كه فعاليت ضد امنيتي در كشور كشف و خنثي نشود.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمود علوي كه طي سفر يك روزه خود به استان البرز در جمع گروهي از مردم و مسئولان اين استان سخن مي‌گفت، از كلام اميرالمؤمنين علي(ع) درباره هدف از تشكيل حكومت اسلامي در خطبه 131 نهج‌البلاغه بهره گرفت و گفت: در ايامي كه ستاد انتخاباتي آقاي روحاني را تشكيل داديم و كسي باور نمي‌كرد نتيجه‌اي برايمان حاصل شود، مقصودمان را تشكيل دولتي براي احياي اهداف تشكيل حكومت اسلامي مدنظر امام علي(ع) قرار داديم.
حجت‌الاسلام علوي در تشريح اهداف وزارت اطلاعات دولت يازدهم، وظيفه اين وزارتخانه را بر اساس تعاليم اسلام، فراهم آوردن فضاي امن و با نشاط براي فعاليت افراد جامعه تشريح كرد و نيت‌خواني و تجسس در زندگي خصوصي مردم را مخالف با خط مشي خود دانست.
وي احساس امنيت را مهم‌تر از وجود امنيت دانست و عدم اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي وزارت اطلاعات را در اين راستا توصيف كرد و افزود: هفته‌اي نيست كه فعاليت ضد امنيتي در كشور كشف و خنثي نشود.
وزير اطلاعات كه در سال‌هاي 1379 تا 1388 رياست سازمان عقيدتي - سياسي ارتش را عهده‌دار بوده است با تأكيد بر سياست خصمانه دولت‌هاي غربي در قبال ايران، گريزي به مذاكرات هسته‌اي زد و از مقاومت تيم مذاكره‌كننده براي حفظ حقوق ملت مسلمان ايران تجليل كرد و افزود: اگر در گذشته نتايجي كه تا اينجا به‌دست آمده است حاصل شده بود، ترتيب جشن‌هاي زيادي داده مي‌شد اما دولت تدبير و اميد به دنبال شلوغ بازي و جنجال نيست. وي به دستگيري عوامل ترور معلمان در جنوب شرق كشور و كشف و خنثي‌سازي چند طرح بمب‌گذاري از جمله در مشهد و زاهدان و نيز در روز قدس در شيراز اشاره و اين‌گونه اقدامات را هم جهت با برنامه‌هاي قدرت‌هاي غربي براي بروز ناامني در كشور و تضعيف موضع مذاكره‌كنندگان تفسير كرد. حجت‌الاسلام علوي جذب حداكثري و دفع حداقلي را از سياست‌هاي اساسي وزارت اطلاعات معرفي كرد و افزود: هنر، جذب سرباز براي اردوگاه ولايت است، نه رماندن آنها به سمت دشمن.
نماينده مردم استان‌هاي تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبري، اثبات ولايتمداري را منوط به پيروي از آن دسته دستورات مقام عظماي ولايت كه بر خلاف ميل قلبي شخص است دانست و در اين راستا، انتخاب دولت و ملت، همدلي و همزباني را به عنوان شعار سال، آزمون و محك جدي براي اين امر توصيف كرد.
سيدمحمود علوي با انتقاد از منتقدان دولت، ايشان را به تخريب شخصيت‌هاي دولتي متهم كرد و گفت: شاهديم كه بولتن‌هايي را در اختيار ائمه جمعه، قضات و ساير مقامات كشور قرار داده و مثل «آب خوردن» دروغ مي‌گويند. وي عمل در چارچوب شرع و استفاده از ظرفيت تمام گروه‌هاي سياسي را از خصوصيات اصلي دولت برشمرد و تأكيد كرد: دولت تدبير و اميد، متوسل به دروغ، تهمت، توهين و هو كردن منتقدان نمي‌شود.
وزير اطلاعات ضمن دعوت از گروه‌هاي مختلف سياسي به همدلي و همزباني با دولت ادامه داد: اما عده‌اي خود را مالك مُلك و ملت و نظام و انقلاب و رهبري مي‌دانند و به خود اجازه مي‌دهند هرگونه كه دوست دارند عمل كنند.
حجت‌الاسلام علوي در پايان سخنان خود با تأكيد بر اهميت حفظ وحدت در جامعه، استقبال مردمي از رئيس‌جمهور در سفرهاي استاني را مبنايي براي سنجش وحدت خواند و افزود: الحمدلله استقبال خودجوش مردم از رئيس‌جمهور در هر يك از سفرهاي استاني نسبت به سفرهاي قبل پرشورتر است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
تعیین سهمیه برای ادارات ومدارس وتبلیغات فراوان رادیووتلویزیونی ونضب هزاران بنر و پرده نوشته از سوی مسولین استانی وشهرستان0ی بابودجه دولتی بنام ستاد مردمی با استقبال خوب باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار