کد خبر: 716932
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
جانشين فرمانده كل سپاه عنوان كرد كه جنگ با ايران جهان اسلام را در مقابل امريكا بسيج مي‌كند و دشمن به خوبي نسبت به اين موضوع آگاهي پيدا كرده است.
جانشين فرمانده كل سپاه عنوان كرد كه جنگ با ايران جهان اسلام را در مقابل امريكا بسيج مي‌كند و دشمن به خوبي نسبت به اين موضوع آگاهي پيدا كرده است.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي در همايش گراميداشت سالروز بسيج سازندگي، اظهار كرد: پروژه‌هاي بسيج سازندگي تير خلاصي به آرزوهاي دشمن است و كشورهاي استكباري را از سياست‌هايشان نااميد مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه اين پروژه‌ها مشكلات اقتصادي جامعه اسلامي را برطرف مي‌كند تصريح كرد: بسيجيان در مسير اجراي فرمان‌ رهبر انقلاب اسلامي براي درخشش در عرصه اقتصادي كشور تلاش مي‌كنند.
وي با تأكيد بر اينكه انديشه‌هاي انقلاب اسلامي از آموزه‌هاي اسلامي نشأت گرفته است ادامه داد: عمق دشمني‌ها عليه نظام اسلامي در سال‌هاي اوليه انقلاب اسلامي توسط امام خميني(ره) شناسايي شد زيرا ارتفاع انديشه ايشان از ارتفاع هر انديشه‌اي بلندتر است.
سلامي خاطرنشان كرد: اگر نگاهي به كاركرد سپاه و بسيج داشته باشيم مي‌توانيم نسبت به انديشه بلند امام خميني(ره) پي‌ ببريم زيرا بدون سپاه نمي‌توانستيم در مقابل هجمه‌هاي دشمن ايستادگي كنيم.
وي با بيان اينكه سپاه ظرفيت‌هاي اسلام را براي دفاع از مظلومان بسيج كرده است تصريح كرد: سپاه در مقابل توطئه‌هاي همزمان و چند بعدي ايستادگي كرد و الگوي بسيج در مقابل تهاجمات فرهنگي عليه جامعه اسلامي مقاومت كرده و فتنه‌هاي بزرگي كه دشمن در ايران رقم زده را خنثي كرده است.
سلامي با اشاره به اينكه بسيج فراموش‌شده‌ترين نقاط سرزمين ايران اسلامي را با مهرباني‌ها، ايثارها و گذشت‌هاي خود آباد كرده است ابراز كرد: انگيزه‌هاي قوي، قلب‌هاي رئوف و اراده راسخ از ويژگي‌هاي بسيجياني است كه امواج خروشان محروميت‌زدايي را ايجاد كرده‌اند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يادآور شد: بسيجيان اجازه نداده‌اند ماجراهاي تلخ تاريخ تكرار شود و اكنون اين افراد نشان مي‌دهند كه چگونه بايد از امام زمان خود دفاع كنند.
وي با تأكيد بر اينكه بسيجيان با حضور در روستاهاي دوردست ايثار خود را به اثبات مي‌رسانند اظهار كرد: ساختن تئوري‌ها و نظريه‌ها براي پيشبرد جامعه اسلامي جواب نمي‌دهد و طبق تذكر امام خامنه‌اي بايد حرف‌ها را به وقايع تبديل كنيم و عدالت واقعي را در جامعه اسلامي نمايش دهيم.
وي با اشاره به اينكه دشمنان خارجي و داخلي براي تضعيف جمهوري اسلامي گام برمي‌دارند مطرح كرد: فقر، بيكاري و ناتواني جوانان براي ازدواج از جمله مشكلات است و دشمنان خارجي براي گسترش اين مشكلات تلاش مي‌كنند به همين بايد با تكيه بر ثروت‌هاي ايران اسلامي در مقابل دشمنان ايستادگي كنيم.
سلامي از ويژگي‌هاي رهبر انقلاب اسلامي ياد و خاطرنشان كرد: ايران اسلامي مردمي با نشاط، زنده و فناور را تربيت كرده است و بسيج به دليل اينكه در نقاط مختلف جامعه اسلامي جايگاه مناسبي دارد مي‌تواند مردم را در هنگام خطر ياري كند و به عنوان بيرق‌دار فداكاري احياگر جامعه اسلامي باشد.
وي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي زيباترين راهبرد براي مقابله با جنگ اقتصادي است تأكيد كرد: بسيج سازندگي بسيج احياي زندگي و بعثتي براي بازگشت مردم به زندگي است.
سلامي افزود: وقتي كشورهاي استكباري براي تضعيف جامعه اسلامي در ابعاد مختلف متحد مي‌شوند بايد از ظرفيت‌هاي مختلف خود براي مقابله با دشمن استفاده كنيم و تاكنون ايران اسلامي تجربه‌هاي بسياري در مقابله با دشمن به دست آورده است.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هشت سال دفاع مقدس را يكي از حماسه‌هاي ايران اسلامي دانست و اظهار كرد: قدرت تشخيص و ژرف‌انديشي رهبر انقلاب اسلامي در مورد كيفيت كاركرد سياست‌هاي دشمن بود كه مفهوم اقتصاد مقاومتي را به عنوان راهبر اصلي جنگ اقتصادي مطرح كرد.
وي شعار سال را محور تلاش اقشار مختلف جامعه اسلامي دانست و خاطرنشان كرد: نيروي پيشرو در اقتصاد مقاومتي بسيج است و شايد در باور برخي مسئولان كه علاقه‌مند هستند تفكرات غربي را مبناي حركت خود قرار دهند پذيرش اينكه مي‌توان با فرمول اقتصاد مقاومتي جنگ اقتصادي را به پيروزي رساند سخت باشد اما اگر به ارائه الگوي موفق در اين عرصه توجه كنيم نظريه‌هاي اين الگو به عنوان گفتمان قالب در جامعه ترويج داده مي‌شود.
سلامي با تأكيد بر اينكه گفتمان هشت سال دفاع مقدس به خوبي برتري قدرت مردمي را به دنيا اثبات كرده است تصريح كرد: تحقق خواسته‌هاي رهبري نقش اصلي بسيج است زيرا هنگامي كه واحد اقتصادي ايجاد مي‌شود علاوه بر اشتغالزايي نقشه اقتصاد مقاومتي كه بخش‌هاي مختلف آن با هم پيوسته است تكميل مي‌شود.
وي با بيان اينكه بسيج اكنون در حال طراحي يك پيروزي در جنگ اقتصادي است اظهار كرد: عنايت الهي در مسير جهاد در راه خداوند به دست مي‌آيد و اكنون نيازمند شكستن طرح‌هاي دشمنان و خورد كردن استخوان‌هاي دشمن هستيم و اثبات مي‌كنيم نظريه‌هاي دشمن براي جامعه اسلامي كاربردي ندارد.
سلامي با اشاره به اينكه دستاوردهاي بسيج در ميدان‌هاي مختلف جهادي نشان‌دهنده پيروزي مردم ايران اسلامي در جنگ اقتصادي است مطرح كرد: اراده‌هاي ايران اسلامي از ارتفاع قدرت دشمن عبور مي‌كند و بسيجيان به عنوان خط‌شكنان اراده‌هاي دشمن را تسخير مي‌كنند.
جانشين فرمانده سپاه از گفته‌هاي رئيس‌جمهور امريكا در ارتباط با نيروي مقاومت مردم ايران ياد كرد و گفت: جنگ با ايران جهان اسلام را در مقابل امريكا بسيج مي‌كند و دشمن به خوبي نسبت به اين موضوع آگاهي پيدا كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار