کد خبر: 716897
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
همسر شهید کجباف:
حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله‌ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند. اگر بنا باشد برای بازگشت پیکر شهید با تکفیری‌ها معامله شود، سر مطهر شهید را مانند ‌ام وهب در واقعه کربلا به سوی خودشان پرتاب می‌کنم

حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله‌ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند. اگر بنا باشد برای بازگشت پیکر شهید با تکفیری‌ها معامله شود، سر مطهر شهید را مانند ‌ام وهب در واقعه کربلا به سوی خودشان پرتاب می‌کنم.

سردار حاج هادی کجباف ظهر روز یکشنبه سی‌ام فروردین طی عملیاتی که در منطقه «بصر الحریر» استان درعا در سوريه صورت گرفت به مقام رفیع شهادت نایل آمد. در این زمینه، برخی شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروه‌های تکفیری مدعی شدند که پیکر مطهر این شهید شوشتری در اختیار آنان است.

به گزارش "تابناك" سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده‌ای از رزمندگان دلاور «تیپ سرافراز فاطمیون، دفاع وطنی و ارتش سوریه» بال در بال ملائک گشوده و به کاروان عاشورائیان پیوست.


راضی نیستم برای بازگشت پیکر همسرم، دلاری به تکفیری‌ها داده شود

وي در دوران 8 سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام در سمت معاون فرماندهی گردان مالک اشتر شوشتر لشکر ۷ ولی عصر (عج) به دفاع از حریم اسلام و ایران برخاسته و از جانبازان سرافراز آن دوران پر افتخار و عزت نیز محسوب می‌شد.

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان کجباف و هلیسیایی در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد. در این مراسم، همسر شهید کجباف گفت: به هیچ عنوان راضی نیستیم ‌یک دلار برای برگرداندن پیکر مطهر شهیدمان هزینه شود.

وی افزود: این پول از جیب شیعه می‌رود و علیه شیعه استفاده می‌شود و از این روی ما ترجیح می‌دهیم پیکر شهیدمان را هم نثار حضرت زینب سلام الله علیها نماییم.
وی گفت: اگر بناست پیکر شهید کجباف با گروگان‌های داعش عوض شود یا مبلغی ولو یک دلار از طرف دولت برای بازگشت پیکر شهید به تکفیری‌ها پرداخت شود تا تروریست‌ها با این پول علیه شیعه اقدام کنند به هچ وجه راضی نخواهم بود. این شیرزن خوزستانی در ادامه افزود: حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله‌ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند. همسر شهید کجباف به تأسی خود به مادران و همسران شهدای کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بنا باشد برای بازگشت پیکر شهید با تکفیری‌ها معامله شود سرمطهر شهید را مانند‌ام وهب در واقعه کربلا به سوی خودشان پرتاب می‌کنم.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مهدیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
8
روحش شاد , خداوند با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) محشورش فرماید . آمین یا رب العالمین .
قادر كبودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
6
با سلام ، خداوند رحمتش كند ، به خدا قسم شماهاي كه ادعاي شيعه بودن در دوائر دولتي را داريد با مفاسد اقتصادي مبارزه نكنيد ، مديون رهبر مان امام خامنه اي ، شهدا و امام شهدا هستيد .(خانواده اين شهيد بزرگوار حاضر نشدند يك دلار هزينه تكفيري ها شود)
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
7
سلام خدابرشهیدان و سلام برخانواده های معزز ومعظم شهیدان . احسنت بربانوی بزرگ وهمسر شهیدعزیز.جانم فدای زینب کبری
asha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
5
احسن به این شیرزن خدا روح شهدا را شاد کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
انشائ الله به کمک خداوندوحضرت ولی عصر همه تکفیری ها نابود خواهند شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار