کد خبر: 716875
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه داعش ثمره شوم‌‌ شجره خبیث وهابیت است، گفت: چندی پیش مجموعه‌ای ۱۵۰ صفحه‌ای برای ما ارسال شده که در آن نشان داده ۱۵۰ اثر اسلامی توسط داعش خراب شده است.
تسنیم: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات در زندگی از نداشتن قناعت است، اظهارداشت: برخی حاضر به زندگی با قناعت نیستند از همین رو هر مالی را از هر راهی به دست می‌آورند و دست به کار خلاف می‌زنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: کسی که به قناعت روی بیاورد به مال حلال قانع است و دست به خلاف نمی‌زند.

استاد برجسته حوزه علمیه با با بیان اینکه سعودی‌ها کنگره بر ضد تکفیر در حجاز انجام دادند و تاکید کردند تکفیر لازم نیست، تصریح کرد: سعودی‌ها در این کنگره تاکید کردند تکفیر مومنان و مسلمانان خلاف کلام رسول‌الله است و خواستند خودشان را از تکفیری‌ها و داعش جدا کنند، اما چیزی نگذشت که داستان یمن پیش آمد و در تکفیر مسلمانان یمن مسابقه گذاشتند.

وی با بیان اینکه مفتی بزرگ عربستان فتوا داد مسلمانان یمن کافر هستند، گفت: عمر وهابیت تمام شده و آثار آن نمایان شده است.

مکارم شیرازی با تاکید براینکه داعش ثمره شوم‌‌، شجره خبیث وهابیت است تصریح کرد: چندی پیش مجموعه‌ای 150 صفحه‌ای برای ما ارسال شده که در آن نشان داده 150 اثر اسلامی توسط داعش خراب شده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تکفیری‌ها و داعش قتل‌هایی از خودشان اختراع می‌کنند که در تاریخ همانند ندارد، اظهارداشت: آمریکا می‌خواهد عراق را به سه دولت کرد، سنی و شیعه تجزیه کند تا سه دولت ضعیف سر کار بیایند که دائم با هم درگیر باشند باید مراقب این مسائل باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار