کد خبر: 716808
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
روزنامه هفت صبح روز گذشته در گزارشی با تیتر «چرا شمعدونی را دوست داریم» به شش دلیل موفقیت این سریال تلویزیونی اشاره کرده است.
سمیرا سروش
روزنامه هفت صبح روز گذشته در گزارشی با تیتر   «چرا شمعدونی را دوست داریم» به شش دلیل موفقیت این سریال تلویزیونی اشاره کرده است.
جنس شوخی‌ها، تصویر خانواده، ساختمان سریال، انتخاب بازیگران، بازی‌ها و ساختار فیلمنامه دلایل این ادعای روزنامه هفت صبح درباره سریال «شمعدونی» را تشکیل می‌دهند. ظاهراً سروش صحت، کارگردان سریال «شمعدونی‌» یکی از ستون‌های هفت صبح را می‌نویسد. این روزنامه همچنین در «سایت نگار» صفحه 16 روز گذشته خود به یادداشت روزنامه «جوان» درباره شمعدونی اشاره کرده و متنی از این یادداشت را منتشر کرده است؛ مطلبی که کاملاً از نظر رویکردی، متفاوت از گزارش مثبت هفت صبح درباره «شمعدونی» است.
چند روز پیش «جوان» یادداشتی درباره سریال «شمعدونی‌» و جایگزین شدن بدآموزی با سریال «در حاشیه» را منتشر کرد. این یادداشت با انعکاس و بازتاب در سایت‌های خبری مختلف، صد‌ها کامنت از سوی کاربران را به همراه داشت که بیشتر آنها موافق نظر «جوان» درباره بدآموزی‌های این سریال طنز بودند. از جمله این کامنت‌ها می‌توان به این نمونه‌ها اشاره کرد: ‌
Amir: این سریال می‌خواد از سریال‌های امریکایی تقلید کنه ولی فوق‌العاده ناشیانه این کارو کرده. بعضی از شوخی‌ها و برخورد‌ها به جز توهین به مخاطب هيچی نداره یا کاراکتر پسرخردسال خیلی ضعیف و سخیف کار شده. شیطنت با بی‌ادبی کاملاً متفاوته. این کاراکتر خیلی بی‌ادب کار شده در صورتی که مطمئناً قصدشون نشان دادن شیطنت بوده و... ‌‌
مدینه: دلشون خوشه که سریال درست کردن
محمود: ‌بدتر از این سریال تو تمام عمرم ندیده بودم. آقا جمع کنید اینهارو.
دختر مجرد: ‌اینکه دختر‌های مجرد رو مسخره میکنه، این سریال خیلی عجیبه برای من واقعاً ناراحت کردن دخترانی که به هر دلیلی مجردند چه منفعتی برای سازندگان داره؟ آزار دادن افراد به خاطر زیبا نبودن، قد کوتاه، اضافه وزن، جنسیت، بی شوهری و... تمام اینها به خاطر جهل و فقر فرهنگیه. سروش صحت واقعاً بهش نمی‌اومد همچین آدمی باشه.
بی‌نام: من اصلاً کاری به توهین‌های این سریال و اینهایی که می‌گید ندارم. ولی این سریال به شدت مضخرفه. مخصوصاً بازی بازیگراش.
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
1
3
ای آقا کشتین مارو با این در حاشیه!!درسته که سریال خوبی بود و به ناحق متوقف شد ولی دیگه دلیل نمیشه هر کاری که بعد از اون پخش میشه رو بی ارزش کنیم چون جای در حاشیه پخش میشه!!و در ضمن اینکه درحاشیه به جای شمعدونی پخش شده بود،چون قرار بود شمعدونی خیلی زودتر از اینا پخش بشه؛اگه یادتون باشه شمعدونی و هفت سنگ دوتا سریالی بودن که شبکه سه قصد داشت برای ماه رمضون پارسال پخش کنه که قرعه به نام هفت سنگ در اومد.بعدشم به نظر من این سریال سریال خوبیه و روندش تکامل داستانش هم به درستی در حال شکل گیریه و از بازیگرای قابل و توانمندی توش استفاده شده.
تا وقتی درحاشیه بود همه به اون گیر میدادن،حالاهم که تموم شده مورد جدید پیدا شده:شمعدونی!!بسه دیگه بابا هر سریالی باهر موضوعی که پخش میشه بعضیا یه نظر مخالفی نسبت بهش دارن!!سعی کنیم به جای اینکه مدام از برنامه ها ایراد بگیریم و اونارو تجزیه کنیم،یکم ازشون لذت ببریم؛سخته؟؟؟؟
پاسخ ها
ارمان
| -
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
سلام بر مهسا خانم
به نظر من تو خانواده ای که به بزرگتر خانواده توهین بشه و همون بشه موجب خنده اصلا خوب نیست همین طوری هم کسی احترام بزرگترا رو حفظ نمیکنه اونوقت تو این فیلمها

با اچازه مهسا خانو م که انتقاد کردیم شرمنده
یاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
1
اصن میدونین چیه مردم ایران سادیسم دارن اینا مشکلات جامعه خودمونه مگه ما مرد دست و پا چلفتی یا زلیل یا بچه پرورو کم دیدیم حالا تا یکی ازش سریال شد یهو همه جبهه میگیرن مشکل مردم ایران اینه که بی جنبه ان تا موقعی که در حاشیه بود همه میگفتن داره پزشکارو مسخره میکنه و کلی انتقاد دیگه الان که شمعدونی اومده داره مشکلات اجتماع رو در قالب طنز بیان میکنه شرو به انتقاد کنید بابا اصن کسی مجبورتون نکرده که نگا کنید دوست ندارید بیخود میکنید نگا ذمیکنید و ذهن بقیرو اشفته میکنید
رضا
|
-
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
1
مهسا خانم!!!
ماشااله به این ادبیات تون!
تحمل نظر مخالف براتون مثل برخی رجال سیاسیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| -
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
...
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
1
سریال شمعدانی "فرصتی به مردم
داده"تاشاید با دیدن یک سریال طنز
"تلنگری بر انها باشد"بر بی فکری ها"
بی هدفی ها "حسادت های بیمارگونه"و
نگاه غلط به زنهائ که ازدواج نکرده اند.
این سریال را می پسندم "بازیگری ها بسیار عالیست.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
1
0
بدتر از این سریال تو تمام عمرم ندیده بودم
ناشناس
|
Romania
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
1
... مهسا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
ازسروش صحت بعید بود این چنین سریالی کارگرادنی کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار