کد خبر: 716799
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
محسن رفيق‌دوست در واكنش به برخي نقل قول‌هاي منتسب به امام(ره) گفت: من نيازي به توجه به اين نقل‌قول‌ها نمي‌بينم. بيان برخي از اين نقل قول‌ها با هدف شل كردن خط قرمزها و دور شدن از واقعيت صورت مي‌گيرد.
محسن رفيق‌دوست در واكنش به برخي نقل قول‌هاي منتسب به امام(ره) گفت: من نيازي به توجه به اين نقل‌قول‌ها نمي‌بينم. بيان برخي از اين نقل قول‌ها با هدف شل كردن خط قرمزها و دور شدن از واقعيت صورت مي‌گيرد.  رفيق دوست در گفت‌وگو با مهر در واكنش به نقل قول‌هايي منتسب به امام(ره) مبني بر اينكه ايشان دو ماه پس از پذيرش قطعنامه فرمود جام زهر براي من شيرين شد گفت: «هزارتا از اين نقل قول‌ها وجود دارد. به نظر من اين نقل‌ها خلط مبحث و دور شدن از يك واقعيت است. من احتياجي براي توجه به اينها نمي‌بينم.
بيان برخي از نقل قول‌هاي منتسب به امام براي شل كردن خط قرمزهاست. امام زماني آتش بس را پذيرفت كه در باطن خود امروز ما را مي‌ديد و جنگ جنگ تا رفع فتنه را تحقق يافته مي‌انگاشت. »وي از پاسخ به سؤالي درخصوص علل سقوط فاو خودداري و تأكيد كرد: «ديگران اين موضوع را نقل كنند بهتر است. براي اينكه من يك مسائلي را مي‌بينم كه مطرح كردن آن حرف‌ها را به صلاح امروز نظام نمي‌دانم. لذا اصلا وارد اين موضوع نمي‌شوم. »در پايان مصاحبه از رفيق‌دوست درخصوص سياست و اظهارات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پرسيديم كه گفت: «آقاي هاشمي فردي است سياستمدار، به شدت مورد تأييد امام(ره) و امروز هم بايد مطيع رهبر معظم انقلاب باشد ولاغير. اگر جايي ايشان نظرش با آقا تفاوت دارد بايد ايشان سكوت كند نه آقا. امروز تكليف اين است كه همه حتي آقاي هاشمي مطيع فرمايشات رهبر معظم انقلاب باشند. اگر هستند روي سر بنده جاي دارند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن اعتماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
قلبم را روشن کردی حاج محسن آقا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار