کد خبر: 716760
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
با موضوع فکت شیت دلواپسان؛
شماره جدید ماهنامه رمز عبور از امروز در دکه های مطبوعاتی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
شماره جدید ماهنامه «رمز عبور» با موضوع اصلی مذاکرات هسته ای لوزان و حواشی انتشار فکت شیت ایرانی امروز منتشر شد.

شماره جدید ماهنامه رمز عبور از امروز در دکه های مطبوعاتی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان «فکت شیت دلواپسان» به موضوع هسته ای و جزئیات و محرمانه های بیانیه لوزان اختصاص پیدا کرده و در آن گفت و گو و آثاری از سعید جلیلی، فریدون عباسی، سید مسعود میرکاظمی، صادق زیبا کلام، سید محمود نبویان و فواد ایزدی به چشم می خورد.

بزرگترین خطر توافق لوزان در گفت و گو با یک دانشمند هسته ای، گزارش تحلیلی درباره تحریم ها با عنوان "معمای تحریم”، روایتی تلخ از دور اول مذاکرات هسته ای ایران و غرب در سال های ۸۲تا ۸۴، جنگ مغلوبه فکت شیت و مشروح سخنرانی جان برنان رئیس سازمان سیا درباره لوزان از جمله مطالب منتشر شده در این پرونده رمز عبور است.

گزارشی خواندنی از مشروح مذاکرات جلسه علنی مجلس اول درباره توافق الجزایر به همراه متن گزارش کمیسیون ویژه رسیدگی به این بیانیه نیز با عنوان ” جدال داغ موافقین و مخالفین توافق فوری با آمریکا” از دیگر مطالبی است که برای نخستین بار در این نشریه منتشر شده است.


دهمین شماره ماهنامه «رمز عبور» منتشر شد


رمز عبور پرونده ویژه ای را نیز درباره موضوع ماهواره منتشر کرده که مصاحبه اختصاصی با مهندس عزت الله ضرغامی، دکتر رضا پورحسین، سید محمد رضا خوشرو و میزگردی درباره ابعاد اجتماعی نفوذ ماهواره بر خانواده ها از جمله عناوین آن است. رئیس سابق رسانه ملی در این گفت و گو، مدیریت ماهواره را موضوع همه کشورهای جهان خوانده و جدیدترین آمار را از استفاده کنندگان تجهیزات ماهواره ای ارایه کرده است.

عناوینی چون ” ما خودمان را به مدیران فرهنگی ارزان می فروشیم؛ روشنفکرها گران”، "۲۰۰ سال وطن فروشی جریان روشنفکری” و ” در مملکت ما در فرهنگ دولت عوض نمی شود، رژیم عوض می شود ”، از جمله بخش های پرونده دیگری هستند که رمز عبور درباره جناح مومن فرهنگی در گفت و گو با محمد رضا سرشار، شهریار زرشناس، محسن پرویز، حبیب احمدزاده، میثم نیلی و احمد شاکری منتشر کرده است.

اسناد منتشر نشده تاریخی و گفت و گوهای ویژه درباره ضربه به حزب توده در اردیبهشت ۱۳۶۲، صفحات ویژه درباره تحولات یمن، سخنرانی بی سابقه سید حسن نصرالله درباره تحولات منطقه، از دیگر پرونده و گزارش های ویژه این نشریه است که در حوزه های سیاسی، فرهنگی، بین الملل، اقتصادی و … به چشم می خورد.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار