کد خبر: 716739
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
اختصاصی
گروههای اصلاح طلب كه از ایجاد وحدت بین خود تا حد زیادی نا امید شده اند راهبرد خود را تغییر داده اند و بیشتر موفقیت خود را در پروژه تخریب اصولگرایان تعریف كرده اند.
اختصاصی/به گزارش نما ،هفتم اسفند سال 94 زمانی است که با پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان برای برگزاری دهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزیده شد. مجلسی که با توجه به شرایط کشور نتیجه آن برای فعالان عرصه سیاست مهم تلقی شده و از این رو گروههای مختلف از ماههای قبل برای رسیدن به اهدافشان در این انتخابات در حال برنامه ریزی و رایزنی نند.
در گرما گرم فعالیت احزاب موجود ، احزاب جدیدی نیز بمانند انتخاباتهای گذشته فعالیت سیاسی خود را جهت اثرگذاری بر انتخابات آغاز کرده اند. حزب ندای ایرانیان و اتحاد ملت از اردوگاه اصلاح طلبان از جمله این احزاب می باشند. 
اصولگرایان نیز که در انتخابات گذشته در مجالس هفتم ، هشتم و نهم با وحدت و همدلی به نتیجه رسیده اند و توانسته اند اکثریت مجلس را در اختیار بگیرند با تجربه پیش روی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در تلاشند تا به روند وحدت و همگرائی خود شتاب بیشتری ببخشند و در این راه نشست ها، همایش ها و دیدارهای دو و چند جانبه مختلفی را برگزارکرده اند که از آن جمله می توان به برگزاری همايش وحدت اصولگرايان در 19 مهر 93 و دیدارهای حزب موتلفه اسلامی با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اشاره کرد. 
در این بین گروههای اصلاح طلب که از ایجاد وحدت بین خود تا حد زیادی نا امید شده اند راهبرد خود را تغییر داده اند و بیشتر موفقیت خود را در پروژه تخریب اصولگرایان تعریف کرده اند و به نوعی می خواهند پیوند و پیوستگی ایجاد شده در بین اصولگرایان را از بین ببرند.
اگر سری این روزها به رسانه های اصلاح طلب بزنید دقیقا ً ازمیان تیترها، گزارشات و مصاحبه های شان این معنا بیرون می آید و دراین بین سرآمد آنها روزنامه اعتماد است.
بار ها شاهد بوده ایم این روزنامه در تحلیلهای متفاوتی که از یک سری شایعات خود ساخته نشات می گیرد بدنبال پررنگ کردن این پروژه است گوئی که مسئولیت خط تخریب به این روزنامه سپرده شده است.
روزنامه اعتماد در راستای این پروژه از تله جدید اصولگرايان تحول خواه(جمعیت ایثارگران– رهپویان و..) برای راست سنتی با اجرای راهبرد «20+10» به زعم خود رونمائی کرد و خواستار واکنش سایر اصولگرایان بویژه موتلفه اسلامی شد.
این روزنامه حتی برای نیل به پروژه اش در تحلیلی خارج از واقعیت خبر از تغییر کلی در ماهیت رفتاری حزب موتلفه اسلامی پس از ارتحال استاد عسگراولادی داد و در مطلبی تحت عنوان موتلفه: از «پايداري ستيزي» تا «پايداري داري» سعی کرد تلاشهای موتلفه را برای ایجاد وحدت اصولگرایان و بویژه نشستهای این حزب ریشه دار با جبهه پایداری را نوعی تغییر استراتژی بنامد که حزب برای فرار از تنشهای پیرامونش برگزیده است.
گویا نویسنده مطلب فراموش کرده است که رویه حزب موتلفه اسلامی در انتخابات گذشته نیز همین بوده و حتی برای ایجاد وحدت بین اصولگرایان به راحتی از نام مهمترین اعضاء خود نیز عبور کرده است.
این روزنامه حتی پا را فراتر از حد گذاشته و آیت ا... مصباح را متهم به خودرائی کرده است که بی توجه به درخواستهای سایر اصولگرایان برای وحدت در پی این است تا به هر نحوی تنها افراد مدنظر خود را به کرسیهای سبزمجلس برسانند.این روزنامه با این نوشته ها تلاش کرده تا از این طریق بار دیگر رخنه ایی در اتحاد و وحدت اصولگرایان ایجاد کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
هدف روزنامه اعتماد رای اوردن اصلاح طلبان در مجلس است ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار