کد خبر: 716667
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
ژاله علو می‌گوید، مدتی است که به خودش استراحت داده و کار نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: ژاله علو می‌گوید، مدتی است که به خودش استراحت داده و کار نمی‌کند.

او تاکید دارد که این روزها حالش خوب است.

این گوینده رادیو، دوبلور و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی است کمتر به گفت‌وگو تمایل نشان می‌دهد، حال این روزهایش را خوب توصیف می‌کند و می‌گوید: خدا را شکر هیچ کسالتی ندارم. فقط مدتی است که خودم به خودم استراحت داده‌ام و ترجیح دادم فعلا کار نکنم. اکنون فقط در منزلم استراحت می‌کنم.

وی درباره‌ی ادامه فعالیتش در رادیو و بازگشت به این رسانه اظهار کرد: مدتی بود که در رادیو کار خاصی نبود، بنابراین ترجیح دادم استراحت کنم. الان یک سال است که برای رادیو کار نمی‌کنم اما اگر زمانش فرا برسد و کاری باشد که دوست داشته باشم حتما به رادیو برمی‌گردم چراکه من رادیو را خیلی دوست دارم.

علو همچنین درباره حضورش در تلویزیون و اینکه آیا پیشنهادی برای بازیگری در تلویزیون داشته است؟ به ایسنا گفت: آخرین کار تلویزیونی‌ام سریال «مختارنامه» بود. از آن به بعد مدت‌هاست که در تلویزیون کار نکردم و فعلا هم قصد ندارم کار کنم.

به گزارش ایسنا، ژاله علو متولد 1306 تهران است. این هنرمند پیشکسوت از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال 1389 معرفی شد.

از نخستین فعالیت‌های هنری او گویندگی زنده در رادیو است. از کارهای تلویزیونی ژاله علو می‌توان به سریال‌هایی چون «تفنگ سرپُر»، «شیخ بهایی»، «روزی روزگاری»، «امیرکبیر»، «مختارنامه»، «مشق عشق»، «روزهای زندگی» و ... اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار