کد خبر: 716368
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
معاون پارک علم و فناوری اردبیل:
معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: شرکت‌های تولیدکننده کالاها و خدمات دانش بنیان با ثبت نام در ارزیابی کالاها و خدمات دانش بنیان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

محسن دیندار در نشست صاحبان شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل از ارزیابی متقاضیان بهره‌مندی از مزایای قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر دادند.

وی افزود: شرکت‌های ثبت نام کننده در وب سایت دبیرخانه ارزیابی کالاها و خدمات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از ارزیابی اولیه در دبیرخانه کارگروه و احراز شرط خصوصی بودن برای انجام فرآیندهای ارزیابی به پارک علم و فناوری استان اردبیل ارجاع می‌شوند.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه شرکت‌های فعال که دارای تولید مبتنی بر فناوری در حوزه‌های مختلف هستند، می‌توانند در این فرآیند شرکت کنند از تمام شرکت‌های استان برای ورود به فرآیند ارزیابی دعوت کرد.

دبیر شورای فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: شرکت‌هایی که فرآیند ارزیابی را با موفقیت سپری می‌کنند می‌توانند با توجه به نوع ارزیابی از لحاظ دانش بنیان بودن نوپا، تولیدکننده و صنعتی از مزایای قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برخوردار شوند.

دیندار برخورداری از تسهیلات با نرخ سود ترجیهی، معافیت مالیاتی، معافیت گمرکی، بهره‌مندی از خدمات لیزینگ، بهره‌مندی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و تعدادی از مزایای دیگر را جزو مشوق‌های تولید کالا یا ارائه خدمات دانش بنیان عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه آغاز فرآیند ثبت نام از وب سایت http://www.daneshbonyan.ir صورت می‌گیرد اعلام همکاری پارک را برای راهنمایی و کمک به متقاضیان در مراحل ثبت نام و تکمیل مدارک اعلام کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر