کد خبر: 716293
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
امرالله ایشلر در گفتگو با روزنامه الحیات مدعی شد خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرده، بیش از خسارتهای رژیم صهیونیستی است.
 باشگاه خبرنگاران: امرالله ایشلر مشاور ویژه "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه و نماینده پارلمان این کشور در مصاحبه با روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن، با حمله شدید به جمهوری اسلامی ایران مدعی شد خسارتی که ایران به جهان اسلام وارد کرد بیش از خسارتهایی است که رژیم صهیونیستی در طول ده ها سال به بار آورده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره موضع ترکیه درخصوص بحران سوریه مدعی شد: ما به عنوان یک دولت از روز اول،  از ضرورت پاسخ به اراده ملت سوریه دفاع کردیم؛ اما متأسفانه دولت سوریه در شش ماه اول بحران به مشورتهایی که از روی دوستی به این کشور شد گوش نداد و هر جنایتی را در سوریه علیه بشریت، از جمله استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شد.

امرالله ایشلر در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران هرگونه کمکی را به نظام سوریه ، از جمله فرستادن نیرو به این کشور انجام داد. ایران جایگاهش را در قلب ملتهای مسلمان از دست داده است.

مشاور اردوغان در ادامه ادعاهای خود گفت: سیاست ایران که مبتنی بر بهره برداری از وضع کشورهای عربی در حال انقلاب است، آنچه را که اندیشمندان پیشتر اعلام کرده بودند ایران به دنبال صادر کردن انقلاب و ایجاد هلال شیعی است تأیید می کند.

وی در ادامه ادعاهای افزود: ایران بار دیگر با کشاندن یمن به سوی جنگی داخلی و با کمک به حوثی ها، احساسات ملتهای اسلامی را جریحه دار کرد.

مشاور ویژه رئیس جمهور ترکیه در ادامه ادعاهای خود گفت: با وجود این مسائل می توانیم بگوییم خسارتی که ایران به وحدت جهان اسلام وارد کرد، از تمامی حملات رژیم صهیونیستی بیشتر است .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
1
2
جناب ایشلر سیاست غلط شما در منطقه شکست خورده است گواه این ادعا سیاست دوگانه شما در سوریه و یمن است در سوریه دولت را می کوبید در یمن مردم راإ
سیاست شما و همپیمانان شما دولت ها و مردم را برسمیت نمی شناسد فقط منافع خودشان را برسمیت می شناسید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
2
این هم مثل عده ای از سیاستمداران برای عربستان دم می جنباند تا به او هم چیزی برسد.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
مشاور ویژه اردوغان"شما خود را در چه حد دیدید"که تصور داشتید"سوریه بایدبه مشاوره شما عمل کند.ایا؟ترکیه مشاوره
سوریه را قبول دارد؟و یا مشاوره ایران در
سوریه را قبول داشته است؟ضمنا چرا؟
اردوغان ناراحت است"ایشان هم تفکر مذهبی خود را در منطقه اشاعه داده"
اسلام رابه خوبی به دنیا" با حمایت از داعش معرفی کرد"وجبران خسارت های ایران به جهان اسلام را به نحو احسن ادا کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
این...
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
0
خدا تو را هم به ...انشاءا... آخه ... شما دارید از یک مشت تروریست خونخوار آدم کش حمایت می کنید آنوقت این حرف ها... را هم می گویید ترکیه هم پیمان اسرائیل است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار