کد خبر: 716149
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
سرلشکر فیروزآبادی خبر داد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
تسنیم: سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا هستند و در مقام فرماندهی فرموده‌اند که نیروهای مسلح و دفاعی کشور باید آمادگی خود را بالا ببرند و این یک دستورالعمل است، من هم بلافاصله این دستور را به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اعلام کردم تا تبدیل به دستورالعمل و اجرایی کنند.

وی افزود: من این موضوع را در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و تفسیر کردم و همه ابعاد آن را نیز برای فرماندهان بیان کردم. ابعاد این مسئله این است که دفاع در برابر تهدید شکل می‌گیرد و اسرائیل، انگلیس و نظام سرمایه‌داری با اصل اسلام نابی که امام راحل به بشریت عرضه کرده، مخالف‌اند و به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهابیت است، قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما آمادگی نظامی خود را سال‌هاست که روز به روز اضافه می‌کنیم؛ فرمان آقا باعث شد من به فرماندهان نیروهای مسلح بگویم که "در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما، افزایش توان نظامی است".
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
ملت ما كه همه اينها را مي فهمند
ولي صد حيف كه پرستندگان كدخدا . هنوز هم به همان پرستش او مشغولند !!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار